پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: توسعه پنج محور استان ایلام به منظور تقویت زیرساخت های اربعین در حال اجراست.

شعارسال: احمد کرمی  ضمن تاکید بر تسریع در زیرساخت های اربعین در ۵ مسیر استان که به مهران و دهلران منتهی می شوند ازنمایندگان وزارتخانه های راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، بهداشت و درمان، امورخارجه خواستار شد که تا قبل از ایام اربعین در حوزه های کاری مربوطه نسبت به برنامه ریزی لازم از جمله تکمیل پروژه های وزارتخانه های مذکور جامه عمل پوشانند.

وی با اشاره جلسات ستاد اربعین و کمیته زیرساخت استان که به صورت منظم در حال برگزاری است، اظهار داشت: مشکلات سالهای قبل احصاء گردیده و انتظار ما از دستگاههای متولی این است با توجه به محدویت زمانی نسبت به اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل زیرساخت ها اقدام نمایند.

کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای چیلات و چنگوله از عزم جدی استان برای تسریع در بازگشایی این مزرها خبر داد و گفت: اقدامات لازم دیپلماتیک از طریق وزارت کشور و وزارت امور خارجه ضروری است.

وی با توجه به شروع پروژه کنارگذر غربی شهر مهران به دستور استاندار، بیان داشت: طول این مسیر ۱۲کیلومتر است و در قالب دو قطعه ۶ کیلومتری پیمان سپاری شده است.

کرمی در ادامه افزود؛ همچنین بزرگراه مهران، دهلران به اندیمشک و تکمیل تونل های کبیرکوه و قلاجه را از زیرساخت مهم و اثرگذار در تسهیل تردد زوار اربعین از استان دانست و خواستار نگاه ویژه به این پروژه ها شد.

معاون عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به راه ملکشاهی به مهران بعنوان یکی از محورهای اربعین از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کردند که در صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه مذکور مساعدت لازم بعمل آورند.

وی درپایان از تکمیل بخشی از محور ایلام به حمیل در حد فاصل کارخانه سیمان به سرابله تا قبل از اربعین خبر داد و گفت: همچنین با تکمیل محور چوار به ایوان تا اربعین امسال، برنامه استان در تحقق شبکه بزرگراهی در تمامی محورهای کلیدی استان به سمت کامل شدن خواهد رفت.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12مرداد 97، کدمطلب: 4364361،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین