پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
استاندار ایلام گفت: باغ فلاحتی ایلام با توجه به این که آثار باستانی و مجموعه ی فاخری است باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شده و در اختیار مردم قرار گیرد.اوتأکید کرد: مدیران هرچه سریعتر از این فرصت استفاده کنند تا مردم بتوانند از برکات آن بهره مند شوند و یک مجموعه ی فاخر در مرکز شهر ایلام برای مردم ایجاد شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه تعیین تکلیف باغ فلاحتی ایلام گفت: در مذاکراتی که با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت موافقت ایشان برای انتقال این مجموعه به میراث فرهنگی به عنوان آثار باستانی و پارک شهری برای استفاده شهروندان اخذ شد.

اوتأکید کرد: مدیران هرچه سریعتر از این فرصت استفاده کنند تا مردم بتوانند از برکات آن بهره مند شوند و یک مجموعه ی فاخر در مرکز شهر ایلام برای مردم ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: ما هر گونه همکاری در این زمینه لازم باشد انجام خواهیم داد و اعتبارات آن نیز مشخص شده و در اختیار قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: باید موافقت نامه ای که با وزیر جهاد کشاورزی منعقد شده هر چه سریعتر اجرا شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 17مهر 97، کدمطلب: 762435، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین