پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
عقبایی گفت: میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در 5 سال گذشته با کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی روبه‌رو شده که می‌توان با پرداخت تسهیلات به انبوه سازان زمینه‌ساز رشد تولید مسکن شویم.
شعارسال: حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران ، با بیان اینکه طبق آخرین آمار‌ها در پنج سال گذشته شاهد سیر نزولی صدور پروانه‌های ساختمانی بودیم، گفت: بسیاری از کارشناسان از کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی خبر داده‌اند.

وی ادامه داد: با ایجاد طرح‌های جامع و طرح‌های انگیزشی برای تولیدکنندگان می‌توانیم زمینه‌ساز افزایش تولید مسکن شویم.

عقبایی با بیان اینکه با شفاف‌سازی و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری می‌توانیم گنگ بودن بازار مسکن را برای سرمایه‌گذاران برطرف کنیم، افزود: دولت و مجلس باید آینده بازار مسکن را ترسیم و از طریق پرداخت تسهیلات ویژه به انبوه‌سازان آینده درخشانی را برای بازار مسکن فراهم کنند.

نایب رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه باید به تعاونی‌های مسکن اعتماد کرد، افزود: نباید حرکت تعاونی و انجام کار گروهی را در حوزه‌های سرمایه‌گذاری حذف کنیم، زیرا بازار مسکن در این برهه از زمان نیازمند سرمایه‌گذاری‌های هنگفت است.

وی گفت: تعاونی‌ها می‌توانند با ارائه ایده‌های خوب و افزایش انگیزه در بین تولیدکنندگان و متقاضیان مسکن این بازار را تقویت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:11خرداد1397 ، کدخبر: 6548600: www.yjc.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین