پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
۴۱۱ مشهدی بر اثر آلودگی شدید هوای شدید به بیمارستان منتقل شدند.

شعار سال: شهرام طاهرزاده، رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این چندروزی که شاخص آلودگی هوای مشهد وضعیت ناسالم و بسیارناسالمی را پشت سر گذاشت، شهر مشهد روزها و شب هایی را گذراند که در سال های اخیر بی سابقه بود.

وی ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ مشهد با استقرار در میادین،حاشیه خیابان ها و سرچهارراه هایی که تردد بیش از اندازه بود ،خدمات پیش بیمارستانی را با وضعیت مناسب تر و سرعت بیشتری به بیماران ارائه دادند.

طاهرزاده افزود: طی چهار روز مداوم آلودگی هوای شهر ، ۲۲۲مورد بیمار قلبی و عروقی و ۱۸۹نفربیمار تنفسی از طریق اورژانس ۱۱۵ مشهد به بیمارستان های سطح شهر منتقل شدند.

وی گفت: تعداد بیماران قلبی-عروقی و تنفسی که توسط ۱۱۵مشهد به بیمارستان های سطح شهر منتقل شدند به طور جداگانه در تاریخ شش خرداد ۶۵ بیمارقلبی- عروقی و ۴۹ بیمار تنفسی و در تاریخ هفت خرداد ۶۷ بیمارقلبی- عروقی و ۳۵ بیمار تنفسی و در تاریخ هشت خرداد ۶۵ بیمارقلبی- عروقی و ۳۶ بیمارتنفسی و در تاریخ ۹ خرداد ۷۰ بیمارقلبی-عروقی و ۴۲ نفر بیمار تنفسی بودند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مشهد فوری، تاریخ انتشار 11 خرداد 97، کد مطلب: 74065، www.mashhadfori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
همه شهر های بزرگ ایران با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنن و هیچ کسیم نمیتونه راهکار مناسبی برای رفع اون ارائه بده
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین