پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۸۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
معاون اقتصادی شهردار مشهد از عملیاتی شدن قرارداد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در منطقه کم برخوردار سیدی و طرق به ارزش تقریبی ۶٠٠٠ میلیارد ریال خبر داد.

شعار سال: دکتر رضا خواجه نائینی اظهار داشت: قرارداد این پروژه اقامتی تجاری با رویکرد گردشگری در اردیبهشت ماه سال جاری به تایید و تصویب شورای شهر مشهد مقدس رسیده و هم چنین مجوز کمیسیون ماده ۵ آن نیز اخذ شده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد افزود: این پروژه گردشگری با سرمایه گذاری جناب آقای حسین ثابت با مبلغ تقریبی ۶٠٠ میلیارد تومان در ١٠٠ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق طی مدت سه سال اجرا خواهد شد.

خواجه نائینی با اشاره به اجرای این پروژه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر مشهد و ایجاد آبادانی و رونق هر چه بیشتر در منطقه و کاهش آسیب های اجتماعی ، ویژگی های دیگری نیز از این پروژه سرمایه گذاری از جمله باز پیرایی ٨٨ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق و احداث تصفیه خانه فاضلاب سیدی جهت تامین آب مورد نیاز پارک جنگلی طرق و غدیر به صورت bot در قالب این قرارداد و ایجاد ۵٠٠ شغل تا زمان بهره برداری و بیش از ١٠٠٠ شغل در زمان بهره برداری را نیز برشمرد.

خواجه نائینی در پایان افزود: علاوه بر اجرایی شدن این قرارداد؛ پروژه های سرمایه گذاری دیگری نیز در حال مذاکره و تفاهم با سرمایه گذاران می باشد هر یک از آن ها، نشانه های بازگشت اعتماد و جوانه زدن بذرهای امید در اقتصاد شهر مشهد هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح مشهد، تاریخ انتشار 15 خرداد 97، کد مطلب: 67، www.sobhmashhad.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
این رقم برای رشد اقتصادی و توسعه و کارافرینی در زمینه گردشگری رقم خیلی خوبیه
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
باید اشتغال زایی رو حتی با کار های فصلی به صورت برنامه کوتاه مدت افزایش داد تا شرایط کمی بهتر بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین