پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
پروژه خط 2 قطار شهری کرج که بنا به عللی 7 سال از زمان تعیین شده برای بهره‌برداری از آن می‌گذرد، اکنون با تصویب تسهیلات خارجی درهیأت دولت برای این خط، ساخت آن سرعت می‌گیرد.

شعار سال: پروژه خط 2 قطار شهری کرج که بنا به عللی 7 سال از زمان تعیین شده برای بهره‌برداری از آن می‌گذرد، اکنون با تصویب تسهیلات خارجی درهیأت دولت برای این خط، ساخت آن سرعت می‌گیرد.

استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای خط 2 قطار شهری کرج و حومه و تمدید فاینانس احداث قطار حومه‌ای شهر جدید گلبهار به مشهد نیز از جمله درخواست‌های وزارت راه و شهرسازی بود که درنشست روز دوشنبه هفته گذشته هیأت دولت به تصویب رسید.

«محمد نبیونی»، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص به ایرنا گفت: در2 بازدیدی که با «محمد علی نجفی»، استاندار البرز، معاونان استاندار و اعضای شورای اسلامی شهرکرج طی چند ماه گذشته از خط 2 قطار شهری صورت گرفت، گزارشی برای شروع کار دوباره این پروژه به استاندار و همراهان وی ارائه شد. همچنین پیگیری‌های لازم برای ارسال مدارک به کمیته فنی صورت گرفت که با تلاش شخص استاندار و مسئولان قطار شهری موضوع در کمیته فنی به تصویب رسید و تغییر قیمت‌ها که مشکل اصلی پیمانکار بود، در آن لحاظ شد.

نبیونی خاطرنشان کرد: این اقدام موجب می‌شود سرعت کار قطار شهری کرج افزایش یابد و طبق برنامه زمانبندی که 24 ماه تعیین شده ایستگاه‌ها به بهره‌برداری برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این شورا در بودجه امسال نیز اعتبارات ویژه‌ای برای ادامه کار پروژه قطار شهری اختصاص داده، گفت: در بودجه امسال شهرداری کرج 500 میلیارد تومان اعتبار برای خط 2 قطار شهری کرج به تصویب رسید.

«ابوالفضل فانی»، مدیرکل فنی استانداری البرز نیز اعلام کرد: اکنون مشکل پیمانکارخط 2 قطار شهری کرج حل شده و بحث ترمیم قیمت قرارداد با توجه به تغییر قیمت ارز باید در شورای عالی فنی پیگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار -------، کدمطلب: 469602 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین