پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۴۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
درحالیکه دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و ... سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و ... صرف نظر چکنند، چرا که قیمت های فعلی حباب دارد. روز گذشته نیز کارشناسان در مورد عدم خرید مسکن به مردم هشدار دادند و اعلام کردند که قیمت ها به وضعیت قبل بازمیگردد. امروز نیز کارشناسان نسبت به خرید سکه نیز هشدار دادند.

شعارسال:درحالیکه دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و ... سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و ... صرف نظر چکنند، چرا که قیمت های فعلی حباب دارد. روز گذشته نیز کارشناسان در مورد عدم خرید مسکن به مردم هشدار دادند و اعلام کردند که قیمت ها به وضعیت قبل بازمیگردد. امروز نیز کارشناسان نسبت به خرید سکه نیز هشدار دادند.

درحالیکه دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و ... سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و ... صرف نظر کنند، چرا که قیمت های فعلی حباب دارد.

 روز گذشته نیز کارشناسان در مورد عدم خرید مسکن به مردم هشدار دادند و اعلام کردند که قیمت ها به وضعیت قبل بازمیگردد. امروز نیز کارشناسان نسبت به خرید سکه نیز هشدار دادند.

حالا امروز در میان سکوت خواب آلود و آزاردهنده دولتی ها، نوبت به کارنشاسان خودرو رسیده است. سعید موتمنی، رییس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران افزایش قیمت خودرو طی روزهای گذشته را ناشی از کمیاب شدن این کالا در بازار دانست و تصریح کرد: خودرو به تعداد محدود و به صورت قطره چکانی به بازار عرضه شده که متناسب با نیاز مردم نیست و هر کالایی به مقدار ناچیز عرضه شود ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

او همچنین به دیگر عوامل تنش‌زا در بازار اشاره کرد و توضیح داد: اوایل خرداد سازمان شورای رقابت اعلام کرد که اواخر این ماه خودرو گران می‌شود این تنش از همان زمان شکل گرفت و می‌توان گفت از عوامل اصلی گران شدن خودرو جو روانی موجود در بازار است.

اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر این‌که قیمت‌های فعلی واقعی نیست و حباب دارد، خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر خودرو های داخلی با یک شوک و افزایش قیمت عجیب رو به رو شده‌اند که این اصلا دلیل منطقی ندارد.

موتمنی با بیان این‌که بازار خودرو غیر قابل پیش‌بینی است، اضافه کرد: در حال حاضر اختلاف خودروهای پایین 45 میلیون تومان نیز حدود 5 تا 14 میلیون است.

وی درباره نقش نمایشگاه داران در افزایش قیمت‌ توضیح داد: بیشترین سود در این میان نصیب شرکت‌های خودروساز داخلی شده است و نمایشگاه داران هیچ نقش و سودی در افزایش قیمت خودرو نداشته اند.

به نوشته اقتصادی آنلاین، اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران با بیان این‌که خودرو باید تک نرخی شود، افزود: به شدت مخالف این افزایش قیمت هستم چرا که مصرف کننده بیشترین ضرر را متحمل خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند این افزایش قیمت معقولانه نیست و فعلا برای خرید و فروش دست نگه دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار23 خرداد97، کد خبر: 413288 ،www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
همه ما امیدوار بودیم که با حماست اصلاح طلبان در زمینه های سیاسی کشور در اون اوضاع بهم ریخته نظمی جدید به ایران و فضاش می دیم...خداکنه این نامیدی پایان بهتری داشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین