پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
شهردار اصفهان گفت: شورای‌شهر و شهرداری اصفهان ظرفیت‌های خود را برای توسعه فرهنگی به‌ویژه در حمایت از بخش‌خصوصی و تقویت اقتصاد محلیِ هنرمندان بسیج کرده است.
شعار سال: شهردار اصفهان گفت: شورای‌شهر و شهرداری اصفهان ظرفیت‌های خود را برای توسعه فرهنگی به‌ویژه در حمایت از بخش‌خصوصی و تقویت اقتصاد محلیِ هنرمندان بسیج کرده است.
قدرت‌الله نوروزی در حاشیه برگزاری دوازدهمین اجلاس جهانی شهرهای خلاق یونسکو با پروفسور جیوتی هوساگِراهار، دبیر بخش خلاقیت یونسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی شهر اصفهان برای توسعه همکاریهای متقابل میان شهرهای عضو این شبکه، به تشریح اهداف و برنامه‌های شهرداری برای بسترسازی و تسهیلگری اقتصاد فرهنگ و هنر پرداخت.

نوروزی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری اصفهان ظرفیتهای خود را برای توسعه فرهنگی به ویژه در حمایت از بخش خصوصی و تقویت اقتصاد محلیِ هنرمندان بسیج کرده است.

شهردار اصفهان با اشاره به این که برنامه های اجلاس شبکه شهرهای خلاق در شهر کراکوف به اتمام رسید، اذعان داشت: هیأت مدیریت شهری اصفهان، برای ادامه برنامه ها و مذاکرات، در کاتوویتس حضور یافته است.

وی با بیان اینکه در این اجلاس همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در شهرهای مختلف جهان، برنامه های فرهنگی و گردشگری توافق های اولیه صورت گرفت و قرار شد این موضوع از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران پیگیری شود، اذعان داشت: هیات مدیریت شهری اصفهان با شهرداران شهرهای مختلف جهان، نمایندگان یونسکو و مسوولان شهرهای مختلف ملاقات، دیدار و گفت و گوهای اثربخشی داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های متقابل صنایع دستی و همچنین همکاری های فرهنگی، از جمله مهم ترین محورهای این مذاکرات بود که از طریق سفارت ایران در لهستان، پیگیری خواهد شد. همچنین مذاکرات بسیار خوبی با شهردار کراکوف داشتیم و مقدمات انعقاد تفاهم نامه همکاری، فراهم شد.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات ایجاد شده از سوی وزارت خارجه بتواند در بخش صنایع دستی اصفهان شکوفایی و پویایی ایجاد کند و توانمندی های صنایع دستی و خلاقیت شهر اصفهان به شهرهای دنیا معرفی شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با ملاقات های خوبی که در این شهر، برنامه ریزی شده، حداکثر استفاده را از حضور شهرداران شهرهای مختلف داشته و از این مذاکرات در راستای بهبود وضعیت صنایع دستی اصفهان در خارج از ایران، استفاده کنیم.

شهردار اصفهان در ادامه ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در مقابل مراکش گفت: امید است تا پایان این مسابقات شاهد بازی های پیروزمندانه تیم ملی ایران باشیم.

وی اضافه کرد: ورزش، ابزار بزرگی در خدمت دیپلماسی است‌؛ این کارکرد را پس از کسب این پیروزی ها در حاشیه اجلاس شبکه شهرهای جهان می توان دید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1397، کدخبر: 633890 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
خدا بداد هنرمندان و برخری کارشان توسط یک مشت دلال کارشناس نما برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
اصفهان با پتانسیل عظیم توریسم که دارا هست به راحتی میتونه بسیاری از هنرمندان نه تنها اصفهان بلکه کشور را توانمند کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین