پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت ۶ مرکز آموزشی توانبخشی در استان کرمانشاه خبر داد.

شعار سال: امید قادری اظهار داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۶ مرکز آموزشی توانبخشی برای بهره مندی سالمندان فعال است که از این تعداد ۴ مرکز در شهر کرمانشاه، یک مورد در اسلام آباد غرب و یک مورد در سرپل ذهاب فعالیت دارد.

وی هدف از ایجاد مراکز فوق را غنی سازی اوقات فراغت سالمندان و کاهش مسئولیت خانواده ها به منظور پیشگیری از چالش های دوران سالمندی عنوان کرد و افزود: امروزه در خانواده ها به دلیل مشغله، افراد نمی توانند به صورت مداوم کنار سالمندان باشند و از این رو برای آنها مشکلاتی از لحاظ ارتباطی ایجاد می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سالمند با حضور در این مراکز ضمن ارتباط و هم صحبتی با دیگر سالمندان تخلیه روانی شده و خانواده ها هم در این مدت تجدید قوا کرده و در مجموع ارتباط بهتری بین آنها ایجاد می شود.

دکتر قادری پزشکی، پرستاری، کاردرمانی، فیزیوتراپی، روانشناسی و مشاوره را از جمله خدمات ارائه شده در این مراکز برشمرد و تصریح کرد: در این مراکز ضمن نظرسنجی از سالمندان برای اوقات فراغت آنها برنامه ریزی صورت می گیرد و آنها بر حسب علاقه خود در یکی از رشته های موجود فعالیت می کنند.

وی برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی را از دیگر برنامه های این مراکز برای خدمت رسانی به سالمندان بیان کرد و گفت: این مراکز رضایت ۸۰ درصدی سالمندان را در پی داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27خرداد 97، کدمطلب: 4322843، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین