پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
رییس‌جمهور در نخستین ساعات نوروز سال ١٣٩٥، با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه کامرانی شهرقدس، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری عیدانه با مددجویان این مرکز داشت.

شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح یکشنبه پس از تحویل سال با حضور در مرکز توانبخشی خیریه سالمندان و معلولین شهر قدس، ضمن دیدار عیدانه با مددجویان این مرکز، با توضیحات دست اندرکاران، از روند فعالیت‌های این مرکز نیز مطلع شد.

وی در گفت‌وگوی صمیمی و رودرروی خود با تعدادی از مددجویان این مرکز برای آنان سالی خوش و پر خیر آرزو و از خداوند برای آنان طلب سلامتی کرد.

همچنین رییس‌جمهور با حضور در سالن اجتماعات این مرکز در جشن مددجویان به مناسبت نوروز ٩٥ شرکت کرد و عید را به آنان شادباش گفت.

مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه شهرقدس در سال ١٣٤٥ به همت مهندس سیف الدین کامرانی و با مدیریت بنیاد خیریه کامرانی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر پذیرای بیش از ٥٠٠ مددجوی سالمند و معلول است که با زحمات حدود ٢٠٠ مددکار این مرکز نگهداری و توانبخشی می‌شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ یکشنبه 1 فروردین 1395، کد مطلب: 95010100066، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین