پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه پرداخت تسهیلات به مددجویان این کمیته را امضا کردند.
شعارسال: سید پرویز فتاح در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با بانک قرض الحسنه مهر ایران روابط حسنه چند ساله داشته و این بانک بنا بر تکلیف بانک مرکزی، سال گذشته 50 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد اختصاص داد که تا امروز 90 درصد آن محقق شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: همچنین در سال جاری نیز پرداخت این میزان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران از سوی دولت تکلیف شده است که خوشبختانه اعتبارات امسال نیز که معادل سال گذشته تعیین‌شده  به‌طور کامل به شعب بانک مهر ایران ابلاغ‌شده است.

وی با بیان اینکه 80 درصد این مبلغ برای مددجویان و 20 درصد آن با تایید کمیته امداد به افراد غیرمددجوی نیازمند نیز اختصاص می‌یابد ادامه داد: علاوه بر این، مقرر شد با هماهنگی این بانک، معادل سپرده‌ای که در این بانک گذاشته شود یا بیشتر از آن، به صورت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گیرد.

فتاح با اشاره به اینکه از سال 93 تا 95 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 142 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرده است گفت: با این مبلغ 10 هزار و 400 طرح اجرا شد که نتیجه آن خودکفایی بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت بود. درواقع 80 درصد از وام‌های اشتغال پرداخت‌شده به ثمر نشسته است.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، معوقات تسهیلات قرض الحسنه مددجویان این کمیته، کمتر از یک درصد است.

 در ادامه مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز درباره سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد گفت: طبق این تفاهم‌نامه سقف تسهیلات فردی 20 میلیون تومان و طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای صد میلیون تومان (به ازای به‌کارگیری هر مددجو 20 میلیون تومان) است. همچنین مهلت بازپرداخت وام‌های تا سقف پنج میلیون تومان 48 ماهه و بیش از آن 60 ماهه خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 29خرداد 1397 ، کدخبر:  1753204،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
ای کاش بتونن با این 20 تومان چرخ زندگی شون رو یک جورهای بچرخونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین