پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
صیادان کشور برای نخستین بار با حمایت سازمان شیلات ایران زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان سرمد قرار می گیرند.
شعارسال : سه شنبه تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان اتحادیه سراسری صیادان ایران و شرکت بیمه سرمد با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران برای بیمه تکمیلی درمانی صیادان امضا شد.

بنا بر این گزارش در این تفاهم نامه همکاری، بیمه عمر و حادثه، صاحبان شناور، بیمه بدنه مسوولیت و خودروهای اعضای صیادان و صاحبان شناور ها نیز گنجانده شده است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: با این پوشش بیمه تکمیلی درمانی، دغدغه صیادان کشور و خانواده هایشان در حوزه درمانی برطرف می شود.

دکتر شاپور کاکولکی، پوشش بیمه تکمیلی درمانی صیادان کشور را اتفاقی مهم برای جامعه صیادی دانست و اظهار داشت: در فاز نخست پیش بینی شده نزدیک به ۱۰ هزار صیاد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمانی سرمد قرار گیرند.

وی افزود: ما به نیابت از جامعه شیلاتی و صیادی کشور وظیفه حمایت و پشتیبانی از بیمه گذار و بیمه گر را داریم تا این روند سریع تر و بهتر صورت گیرد.

کاکولکی با بیان این که جامعه صیادی، بزرگترین جامعه تعاونی کشور است، تصریح کرد: نزدیک به ۱۵۰ هزار صیاد رسمی در استان های کشور فعالند که با احتساب خانواده هایشان حدود یک میلیون نفر می شوند و این جامعه نیاز به فعالیت بیمه گر دارد.

وی گفت: صیادان، جامعه شکننده با شغل سخت و زیان آور هستند و نیاز به حمایت دارند و ما استان ها را برای انجام این بیمه هماهنگ کرده ایم.

در این مراسم، مدیرعامل و عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران نیز بیمه تکمیلی درمان صیادان کشور را، اقدامی مهم در راستای حمایت از آنان دانست.

یعقوب دوجی گفت: صیادان در شمال و جنوب کشور بر روی دریا فعالیت می کنند و با مرکز شهرها فاصله دارند و از این رو از بسیاری از خدمات محروم مانده اند.

وی افزود: سازمان شیلات ایران، پل ارتباطی برای ارایه خدماتی در حوزه بیمه تکمیلی درمانی است و این اقدام حمایتی از جامعه صیادان برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت بیمه سرمد نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش می کنیم خدمات ارزشمند در قالب بیمه به جامعه صیادان ارایه دهیم و حمایت های سازمان شیلات ایران از بیمه تکمیلی درمانی نشان می دهد که این سازمان می خواهد مشکلات صیادان را حل کند.

دکتر مجتبی کاتب افزود: هفت استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، گلستان، مازندران، گیلان و خوزستان از استان های هدف ما برای پوشش بیمه ای صیادان هستند و نگاه ما به آنها حمایتی است.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست، سقف پوشش هزینه های بستری در بیمارستان برای هر یک از صیادان و اعضای تحت تکفل آنها حداکثر ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 31 خرداد 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
این میتونه خبر خیلی خوبی برای این صیادان باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین