پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
یک منبع صهیونیستی و یک منبع عربی لبنانی در خبرهایی از وضعیت وخیم محمود عباس خبر داده اند.

شعارسال: ماه گذشته محمود عباس در بیمارستانی به مدت یک ماه بستری بود و در پی آن شایعاتی برملا شد که او می میرد!

امروز خبرگزاری صدا و سیما گزارش داد: مهدی مجید، عضو سازمان جهانی صهیونیسم که در جلسات کابینه رژیم صهیونیستی نیز شرکت می کند در صفحه شخصی خود در توئیتر به نقل از یک منبع وابسته به موساد نوشت:

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین چند ماه پیش توسط رقبایش در جنبش فتح با ماده سمی استریکنین (Strychnine) که از آن برای کشتن سگ ها استفاده می شود، مسموم شده و در پی این مسمومیت به خونریزی معده و سرطان روده مبتلا شده و بیشترین مدتی که می تواند زنده بماند، تا پایان امسال است.

شرایط جسمانی محمود عباس ناپایدار است

در همین حال روزنامه الاخبار لبنان از ناپایدار بودن شرایط جسمانی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

روزنامه الاخبار فاش کرد که شرایط جسمانی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، (۸۳ ساله) ناپایدار شده است و هفته‌ای دو بار برای انجام معاینات و درمان به بیمارستان تخصصی شهر رام الله می‌رود و پس از چند ساعت آنجا را ترک می‌کند.

همچنین یک منبع دیگر اعلام کرده که محمود عباس وظایف خود را در پایین‌ترین سطوح انجام می دهد و در طول هفته چند ساعت در دفتر خود حاضر می‌شود و فقط در نشست‌هایی که اهمیت بیشتری دارند، حضور می‌یابد.

این منبع افزود: عباس شهر رام الله را ترک نکرده و به هیچ شهر دیگری در کرانه باختری هم سفر نکرده است و بسیاری از دیدارهای خود را که قرار بود با رهبران برخی از کشورهای عربی داشته باشد، لغو کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 5 تیر1397 ، کدخبر: 786158،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
محمود عباس مسموم شده
یاسر عرفات مسموم شده بود
..... ، مسموم شده بود
چکار دارند می کنند این قاتل های از همه جا بیخبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین