پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
جعفری دولت آبادی گفت: عوامل آشوب در بازار تهران شناسایی و دستگیر شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند

شعارسال:جعفری دولت آبادی گفت: عوامل آشوب در بازار تهران شناسایی و دستگیر شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب استان تهران در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، درباره حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت شدگان این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اطلاعاتی دریافتی از پلیس و دستگاه‌های امنیتی، کسانی که وضع بازار را بر هم زدند از جنس بازار نبودند.

وی افزود: عده‌ای در تلاش‌ هستند تا این عنوان را بسازند که طی 40 سال گذشته برای اولین بار توانسته‌اند وضع بازار را بر هم بریزند، حال آن که این طور نبوده است.

دادستان تهران گفت: طی دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، توانستیم سران محرک را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده بازاری و فعال در صنوف نیستند، افزود: ممکن است بازاریان مطالباتی را داشته باشند، اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بر هم زدن نظم و امنیت و برپایی آشوب در سطح کشور و تهران نیست.

جعفری دولت آبادی تصریح کرد: عوامل آشوب در بازار تهران شناسایی و دستگیر شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در مورد ورود دادستانی تهران به موضوع ادعا‌های «یاسی اشکی» گفت: عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و همچنین از صدا و سیما هم توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم که در حال انجام تحقیقات در این باره هستیم.

دادستان استان تهران در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند، گفت: از کسانی که دست اندرکار بودند، دعوت کردیم تا توضیحات لازم را ارائه دهند. البته در این زمینه مکاتباتی صورت گرفته و آن‌ها نیز پاسخ‌هایی را داده‌اند و به آن‌ها حتما جواب می‌دهیم.

دولت آبادی در مورد احراز تخلف در قضیه واردات واکسن HPV گفت: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان مربوطه نیز فراخوانده شده‌اند که در حال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت: پرونده این فرد در دست بررسی و کارشناسی است و به محض اتمام آن، نتیجه را اطلاع می‌دهیم. البته باید گفت که این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار7تیر 97،کدخبر: 6579961، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این عوامل اشوب اگر واقعا جزو مردم عادی بوده و حق خودشو میخواسته چی؟ چرا مرز بندی نمی کنید؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین