پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
این در شرایطی بود که دولت آمریکا و متحدان آن تلاش وافری برای وضع دوباره اقدام های مقابله ای بخاطر عدم اجرای برنامه اقدام با وجود گذشت 6 ماه از مهلت پایانی برنامه اقدام داشتند.

شعارسال: گروه ویژه اقدام مالی FATF ضمن ابراز ناامیدی از اینکه ایران برنامه اقدام خود را کامل اجرا نکرده است ولی با توجه به تداوم تلاشهای دولت ایران، تعلیق اقدامات مقابله ای خود را تا ماه اکتبر( آبان ماه ) تمدید کرد.

ایرنا نوشت: این در شرایطی بود که دولت آمریکا و متحدان آن تلاش وافری برای وضع دوباره اقدام های مقابله ای بخاطر عدم اجرای برنامه اقدام با وجود گذشت 6 ماه از مهلت پایانی برنامه اقدام داشتند.

در بند جدید بیانیه عمومی گروه اقدام مالی مربوط به ایران که جمعه شب منتتشر شد، آمده است :

کارگروه اقدام از عدم اقدام ایران جهت اجرای برنامه اقدام خود در راستای رفع کمبودهای چشمگیر مربوط به مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم متاسف است.

با توجه به تلاش های مستمر دولت ایران برای نهایی کردن و تصویب قوانین مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم، کارگروه اقدام مالی در نشست این هفته خود تصمیم گرفت که تعلیق اقدامات تقابلی ادامه یابد. کارگروه اقدام مالی از ایران انتظار فوری دارد که با پیشرفت سریع در مسیر اصلاحی تضمین کند که با تکمیل و اجرای اصلاحات ضروری مربوط به مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم، به ویژه با وضع قوانین لازم، تمامی موارد باقی‌مانده در برنامه اقدام آن را رفع خواهد کرد.

از ایران انتظار داریم که اصلاحیه های قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم را وضع و تا اکتبر 2018 (مهر-آبان 97)، کنوانسیون های پالرمو و TF را در تطابق با استانداردهای گروه اقدام مالی تصویب کند؛ در غیر این صورت، گروه اقدام مالی اقدامات متناسب و لازم را اتخاذ خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی ساعت 24، تاریخ انتشار: 9تیر1397 ، کدخبر:366578 ،www.saat24.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
ا.ف75
خارجی ها بر روی اوضاع نابسامان این روزهای کشور بسیار امید بسته اند ای کاش که با ناکارآمدی های خودمان بهانه دست دشمنان این مرز و بوم دهیم .در عین اینکه مردم دچار فقر هستند آقایان به خوشگذرانی های خود می پردازند با این کارشان مردم را روز به روز متنفر تر می کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
ن.ف83
اف ای تی اف کاملا بر خلاف روحیات انقلاب اسلامی و آرمان های ما می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین