پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
دادگاه رسیدگی به شکایت دولت از مدیران مسئول هفت خبرگزاری و روزنامه، فردا در دادگاه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

شعار سالدادگاه رسیدگی به شکایت وزارت کشور از مدیران مسئول و عامل هفت خبرگزاری و روزنامه، سه‌شنبه 12 تیر جاری در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این شکایت به ایام برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازمی‌گردد که وزارت کشور به استناد ماده 68 قانون انتخابات از مدیران مسئول و عامل خبرگزاری‌های مهر، تسنیم، فارس و مشرق و روزنامه‌های کیهان، جوان و همشهری شکایت کرده است.

نکته جالب توجه این است که وزارت کشور با استناد به ماده قانونی مذکور و اینکه رسانه‌های یاد شده بودجه دولتی دارند و نباید در ایام انتخابات له یا علیه هیچ یک از نامزدها مطلبی منتشر کنند، شکایت کرده، این در حالی است که خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و روزنامه‌های ایران، اطلاعات، جمهوری اسلامی و ... که بودجه دولتی دارند و در ایام انتخابات نیز از برخی نامزدهای خاص حمایت می‌کردند، در این شکایت دیده نمی‌شوند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 تیر 97، کد مطلب: 1766131، www.tasnimnews.com.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
این ادعای آزادی بیان در مطبوعات باید دروغ باشد که اینها به همین راحتی به شایعه درست میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
زنده باد منتقد من پس شعارش کجا رفته است ؛ آقای روحانی ما از رای دادن به شما به غلط کردن افتادیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین