پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
احمد نادری گفت: پرورش ماهی تیلاپیا در استخرهای کشاورزی که هیچگونه تبعات زیست محیطی ندارد باید مورد توجه قرار گرفته و مجوزهای لازم برای پرورش ماهی مذکور در شهرستان فراهم شود.

شعار سال: مدیرجهاد کشاورزی مه ولات گفت: درخواست پرورش ماهی تیلاپیلا در این شهرستان داریم.

احمد نادری اظهار کرد: پرورش ماهی تیلاپیا در استخرهای کشاورزی که هیچگونه تبعات زیست محیطی ندارد باید مورد توجه قرار گرفته و مجوزهای لازم برای پرورش ماهی مذکور در شهرستان فراهم شود.

وی عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و در شرایطی که امکان پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی با افزایش بحران آب و کاهش کمی و کیفی منابع آبی درطی چند سال گذشته با محدودیت زیاد روبه رو شده و در حال از بین رفتن است می‌توان از گونه‌های جدید ماهی که سازگاری و پتانسیل تولید در این شرایط را دارند، استفاده کرد.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خاطرنشان کرد: همچنین از استخرهای ذخیره آب کشاورزی احداث شده که از تاسیسات زیربنای بخش کشاورزی است می‌توان در راستای پرورش و تولید ماهی استفاده بهینه کرد.

نادری عنوان کرد: در این میان با توجه به محدودیت منابع آبی شهرستان به لحاظ کمی و به ویژه کیفی که عملا دارای شوری بالا بوده می‌توان اقدام به پرورش ماهی تیلاپیا که سازگاری قابل توجهی به شوری آب، اکسیژن پایین آب و طیف وسیع درجه حرارت دارد نمود و از ظرفیت‌های موجود استان که دارای بیش از 430 استخر ذخیره آب کشاورزی است، در راستای تولید و اشتغال حداکثر استفاده را کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کدمطلب:97041307640، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین