پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره اقتدار نظامی کشور نیستیم و مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید پاسخ گستاخی غربی‌ها را بدهند.

شعار سال: محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت تقویت توان دفاعی کشور اظهار داشت: کشوری که در بحث دفاعی و نظامی آمادگی نداشته باشد قطعاً اراده‌ها بر آن کشور تحمیل می‌شود و در هر مذاکره‌ای مجبور است شرایط طرف مقابل را بپذیرد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: اهداف و منافع ما با آمریکا و غرب متفاوت است؛ ایران حامی مقاومت و ملت‌های مستضعف در منطقه است و از سوی دیگر دشمنان به حمایت از تروریسم می‌پردازند، به همین دلیل قابل قبول نیست در این شرایط از تقویت صنایع موشکی و نظامی دست برداریم.

جوکار ادامه داد: توان مناسب نظامی، پشتوانه دیپلماسی موفق است و باید با تمام ظرفیت‌ها و امکانات سامانه‌های دفاعی کشوررا تقویت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره اقتدار نظامی کشور نیستیم و امیدواریم مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان از حقوق مشروع و قانونی ملت ایران دفاع کنند و پاسخ گستاخی غربی‌ها را بدهند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاريخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد خبر: 1041896، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین