پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
استاندار سمنان بابیان اینکه کوتاهی مسئولان استان در خدمت به مردم قابل جبران و گذشت نیست، گفت: اولویت مدیران باید خدمت به مردم و تکریم آن‌ها باشد.

شعار سال: سید شهاب‌الدین چاووشی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شاهرود به میزبانی تالار همایش‌های پور سینای دانشگاه علوم پزشکی این شهر بابیان اینکه شاهرود مهد بزرگان بسیاری است و به علم، فقاهت و اخلاق شهرت دارند، ابراز داشت: این سرزمین پرورش‌گاه انسان‌های شایسته، بزرگان و عارفان صاحب‌نام و عالمان برجسته است و حق شاهرود در زمینه برخورداری از نعمات الهی نسبت به سایر نقاط استان بیشتر است.

وی بابیان اینکه پتانسیل‌های بسیاری در شاهرود نهفته است، افزود: شاهرود در زمینه معادن و گردشگری امکان بهره‌مندی از انرژی پاک خورشیدی و امثال اینها دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که امیدوارم در دوره جدید بیش از گذشته به آن‌ها پرداخته شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه این آمد و رفت مدیران نشان می‌دهد که این پست ها برای کسی ماندگار نیست، ابراز داشت: مدیریت فرصت کوتاه برای ارائه ایفای نقش است و زندگی ما هم این‌گونه خواهد بود و نمی‌دانیم برای چه مدتی در این عرصه خواهیم زیست و این می‌تواند زنگ هشداری برای ما باشد که برای خدمت کوتاهی نکنیم.

چاووشی در ادامه تصریح کرد: اکنون فرصت خدمت‌گذاری برای فرماندار قبلی به اتمام رسید و این دورهبرای فرد دیگری رقم خورد تا فکر و اندیشه‌های خود را در طبق اخلاصبرای این امر قرار دهد من به شما تبریک می‌گویم محمد کرم محمدی فرماندار با تجربه اهل خدمت و مبادی آداب است.

وی بابیان اینکه فرماندار جدید شاهرود در پست‌های قبلی خود مورد محبوبیت بوده است، افزود: امیدواریم با انتصاب مدیران جدید و ارائه اندیشه‌های نو و شناخت ظرفیت‌های شهری شاهد تحولات چشمگیر در حوزه‌های مختلف شاهرود باشیم.

در این مراسم از زحمات و خدمات چهار ساله سید محمد رضا هاشمی تقدیر و محمد کرم محمدی به عنوان معاون استاندار سمنان و فرماندار جدید شاهرود معارفه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 تیر 97، کد مطلب: 4339324: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
کسانی که به مردم در جایگاه مسیولیت خدمت نمی کنند گناهی کبیره انجام می دهند
زیرا سبب بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی می شوند
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
کوتاهی مسیولان اگه واقعا قابل گذشت نیس پس چرا بخاطر کم کاری مجازات نمیشن فقط حرف میزنین م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
متاسفانه اینا همش حرفه و اولویت یه عده هر چیزی هست جز مردم.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین