پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: آیت‌الله مظاهری اصلا در جریان امر واگذاری معدن اکتشاف در موته نبود و درج اخباری در ارتباط با این واگذاری جفایی در حق حوزه علمیه اصفهان بود.

شعار سال: دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه وجود ۷۰ معدن فعال در موته یک مطلب کاملا اشتباه است که توسط برخی افراد بیان شده است، گفت: با توجه به ادعایی که برخی اعضای شورای شهر در ارتباط با صدور مجوز اکتشاف این معدن توسط محیط زیست داشتند از آن ها این درخواست را داریم که یک نسخه از این مجوز را به ما نیز ارائه دهند تا در اختیار داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه از این افراد مدعی باید پرسید که اهمال محیط زیست درباره اکتشاف معدن در پناهگاه حیات وحش موته در چه موردی بوده است، بیان داشت: ما در این ارتباط تمامی وظایف قانونی خود را به انجام رساندیم، در کشور ما دستگاه‌هایی با مسئولیت رصد بر فعالیت و نظارت بر عملکرد مسئولان و نهادها وجود دارد تا در هر مقطعی از زمان جلوی مسئول خاطی یا اهمال کاری بایستند.

وی در ارتباط با احتمال ادامه عملیات اکتشاف معدن در موته گفت: اختلاف رای و نظر در این ارتباط وجود دارد ما نظرات قانونی خود را ارائه کردیم و امیدواریم تصمیمات نهایی در این ارتباط به نفع مملکت و محیط زیست باشد.

دانیالی پیرامون احتمال برگزاری جلسه با استاندار اصفهان در ارتباط با این موضوع ابراز داشت: هر زمان استاندار اصفهان اراده کند در خدمت ایشان هستیم چراکه نظرات مهرعلیزاده را برای استان در موارد مختلف خیرخواهانه و کنش وی را پیگیری امور دیده‌ایم.

وی پیرامون درج خبری در رسانه‌ها مبنی بر لغو دستور واگذاری معدن موته به حوزه علمیه اصفهان نیز اظهار داشت: آیت‌الله مظاهری اصلا در جریان امر واگذاری معدن اکتشاف در موته نبودند.

چندی روز پیش در برخی از رسانه ها از دستور آیت الله مظاهری برای لغو واگذاری معدن موته به حوزه علمیه اصفهان خبر داده بودند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کد مطلب: 6590812، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
کار باید به کاردان سپرده بشه نه هرکی که پارتیش کلفت تره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
خیلی از این مسائل هست که باید سریع تر شفاف سازی شود ؛ یکی از این ها همین معدن بود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
امامن از این جفاها که در حق حوزه میشه واقعا! راهکارش فقط شفاف سازیه به قول این دوستمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین