پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
بروز مشکلاتی درباره صدور کارت های بازرگانی موقت و یک بار مصرف یا سوء استفاده از آنها سبب شد هیات وزیران چهارشنبه گذشته به اصلاح مقررات در این زمینه ورود کند و امروز (یکشنبه) نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای دستور بازبینی همه کارت های صادرشده را صادر کند.

شعارسال: سیزدهم تیرماه دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: از 45 هزار کارت بازرگانی صادر شده در کشور 39 هزار کارت اعتبار دارد و بقیه آنها فاقد ارزش است.

در همین باره، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در ابلاغیه ای اعلام کرد: باید در کارگروه مشترکی با اتاق بازرگانی و گمرک محل، به همه کارت های صادر شده دوباره رسیدگی شود و در اسرع وقت کارت های غیرواجد شرایط، تعلیق یا باطل و گزارش های اقدام ها ارایه شود.

به نوشته تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد شریعتمداری» اضافه کرد: تایید حتی یک فقره کارت بازرگانی بدون اطمینان کامل از هویت متقاضی و احراز شرایط دریافت، ممنوع است و تاییدکننده و مقامات بالاتر آن مسوول خواهند بود.

«تایید کارت بازرگانی از وظایف سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی است».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تابناک ، تاریخ انتشار: 18 تیر 1397، کد خبر: 814829 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین