پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در تولید اقلام اساسی به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: کشاورزان رسالت ملی خود را به خوبی انجام داده‌اند.
شعارسال: جمشید انصاری در مراسم کلنگ زنی پرورش گاو شیری هزار راسی منطقه گریت اظهار کرد: در برنامه اقتصاد مقاومتی که برای بخش کشاورزی کشور در نظر گرفته شده طی سه سال اخیر اقدامات و فعالیت های خوبی صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته طبق گزارشی که توسط ستاد اقتصاد مقاومتی بیان شد قدم‌های بزرگی برای تحقق اهداف در این راستا برداشته‌ایم.

انصاری بیان کرد: در راستای تولید گندم علاوه بر تامین نیاز داخلی به صادر کننده گندم خام و آرد تبدیل شده‌ایم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه در تولید شکر به خودکفایی رسیده‌ایم، بیان کرد: با توسعه کشت چغندر و تولید شکر داخلی توانسته‌ایم در سال گذشته و جاری واردات شکر را متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه در تولید گوشت سفید نیز به خودکفایی کامل رسیده‌ایم، گفت: به غیر از مشکل سال گذشته در بحث تولید تخم مرغ که به خاطر شیوع بیماری آنفلوآنزا بود هم‌اکنون ظرفیت تولید تخم‌ مرغ بالاتر از مصرف کشور است.

انصاری خاطرنشان کرد: تنها ۱۰ درصد گوشت قرمز کشور از خارج وارد می‌شود، یعنی برای تولید اقلام اصلی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی کشور به خودکفایی رسیده‌ایم حتی در بحث دانه‌های روغنی ۴۰ درصد افزایش در تولید روغن خام داشته‌ایم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که کشاورزان رسالت ملی خود را به خوبی انجام داده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: در تامین مواد اولیه مرتبط با خوراک دام وارد کننده هستیم اما در سایر اقلام به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی لرستان را در تولید کشاورزی و محصولات دامی دارای جایگاه ویژه‌ای عنوان کرد که قابل تقدیر است و گفت: همچنین در تامین اعتبارات اشتغال فراگیر روستایی، این استان جایگاه بالایی دارد و نشان می‌دهد مدیریت منابع مالی برای توسعه روستاها را داشته و وقت گذرانی لازم را انجام داده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 21تیر 1397 ، کدخبر: 643477 ،www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
کشاورزان همیشه تو این مملکت وظیفه خودشون رو به خوبی انجام داده اند! این مسئولین بوده اند که قدردان اونها نبودن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
اگه اینطوره چرا قیمت محصولات کشاورزی به طور فزاینده ای زیاد شده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
کشاورزان نهایت تلاش خود را برای رشد دولت و نظام انجام اده اند

حال نوبت تلافی دولت است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین