پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲
واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی فعال می شود.

شعار سال: سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وفعالیت واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری در میراث فرهنگی خراسان رضوی گردشگری خراسان رضوی گفت: این واحد با هدف ساماندهی سرمایه گذاری های انجام شده توسط اتباع خارجی در استان خراسان رضوی و در حوزه گردشگری و حمایت از فعالیت سرمایه گذاران در معاونت سرمایه گذاری اداره میراث خراسان رضوی ایجاد می شود.

دیناری افزود: تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری و هتل داری، برنامه ریزی و برگزاری نشست های تخصصی، بررسی و تلاش با هدف رفع چالش ها و مشکلات سرمایه گذاران از محورهایی است که در این واحد به آن پرداخته می شود.

وی گفت: حضور موثر در رویدادها و نمایشگاههای تخصصی، همراهی هیات های تجاری ،بازاریابی و ارائه مشوق ها و تسهیلات از دیگر اهداف ایجاد واحد حمایت از سرمایه گذاری خراجی گردشگری است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: به طور مثال بیش از 72 درصد سرمایه گذاران خارجی و 60 درصد حجم سرمایه گذاری در بخش گردشگری و هتل داری را اتباع افغانستانی به خود اختصاص می دهند که نیازمند نگاه و اقدامات ویژه ای است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

دیناری گفت: در حال حاضر در حال تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران هستیم و به زودی اولین نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی در بخش گردشگری و هتل داری را در مشهد برگزار خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 20تیر 97، کدمطلب:۲۱۷۴۱۹۱، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این یه پست دیگهبرای سر کار بردن دونفر از خودشونه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین