پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
مدیرکل پیشگیری و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تنها 6 درصد پرونده‌های این سازمان مربوط به دانه درشت‌ها و بالای یکصد میلیون تومان است.

شعارسال: سیدعبدالمجید اجتهادی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره پرونده‌های موجود در این سازمان بیان کرد: این در حالی است که آمار پرونده‌های دانه درشت‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی در سال 96 نسبت به سال قبل از آن 91 درصد افزایش یافت.

وی افزود: در سال 96، چهار هزار پرونده و در سه ماهه اول امسال 762 پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل و بررسی شد.

مدیرکل پیشگیری و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی افزود: اگر چه تعداد زیادی از متهمان پرونده‌های کلان در بازداشت هستند، اما تلاش بیشتر این سازمان معطوف به شناسایی اموال است.

اجتهادی با بیان اینکه 90 درصد احکام پرونده‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی اجرایی شده است گفت:: میزان وصولی‌های این سازمان در سال 96 در مقایسه با سال قبل از آن 56 درصد و در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 36 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 504 شعبه در سازمان تعزیرات حکومتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا فعال هستند افزود: از یکم مرداد شعب ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی در سراسر کشور دایر می‌شود.

مدیر کل پیشگیری و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تعهد می‌کنیم با کسانی که ارز 4 هزار و 200 تومانی دریافت کردند و کالاهایشان را با نرخ بیش از آن به بازار عرضه کردند بدون مماشات و با شدید‌ترین احکام برخورد کنیم.

اجتهادی افزود: در زمینه واردات غیر قانونی خودرو هم بحث سازمان دهی و هم بحث جعل ثبت سفارش مطرح است.

وی گفت: در این زمینه 274 فقره درخواست برای واردات 6 هزار و 481 دستگاه خودرو ثبت سفارش شد و تعدادی از آن‌ها با پرداخت عوارض گمرک از گمرک ترخیص شده است.

مدیر کل پیشگیری و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: تا وقتی که سامانه‌های موجود به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند این مشکلات باز هم بروز خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397 ، کدخبر:219319  ، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
6 درصد مال دانه درشت ها است. میزان اثرگذاری این 6 درصد، احتمالا بالای 70 درصد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
این نشان می دهد
که در این رسانه ها اکرا مردم را به طرف مقابله با نظام سوق می دهند
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
شما گفتید ما هم باور کردیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
انشالله که روند رسیدگی به این پرونده ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین