پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
وزیر بهداشت با اشاره به سخنان رییس سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اصلاح نظام پرداخت مطالبات وزارت بهداشت، گفت: دکتر نوربخش خبرهای خوشی داد که نیاز به هماهنگی بیشتر در محیط دارد و خوشحالیم که 60 درصد از اسناد ارسال شده به سرعت پرداخت و 40 درصد مابقی، حداکثر ظرف مدت یک ماه، تسویه می‌شود.

شعارسال: دکتر سید حسن هاشمی در دومین روز یکصد و ششمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، گفت: رییس جمهور، وزیر رفاه و رییس سازمان تامین اجتماعی مصمم هستند که مطالبات سال گذشته وزارت بهداشت توسط سازمان تامین اجتماعی ظرف یک ماه آینده پرداخت شود که این اتفاق بزرگی در شرایط کنونی است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: پرداخت سریع 60 درصد اسناد ارسالی به سازمان تامین اجتماعی، کمک زیادی به بخش دارویی به ویژه شرکت‌های دارویی این سازمان خواهد کرد و قول داده‌ام که در صورت پرداخت مطالبات توسط این سازمان، اولین اقدام در این زمینه، پرداخت مطالبات شرکت های دارویی است تا گشایشی در کار آنها ایجاد شود.

هاشمی با بیان اینکه هیچ مشکلی با سازمان تامین اجتماعی نداریم، گفت: حرف ما فقط این است که مطالبات وزارت بهداشت با 2 تا 3 ماه تاخیر پرداخت شود تا بتوانیم مدیریت کنیم. سازمان تامین اجتماعی 76 بیمارستان ملکی دارد و به اداره آن می پردازد و خوب می داند که اداره بیمارستانها به ویژه در شهرستان‌ها، دشوار است؛ چون طلبکاران برای مطالبات خود، پشت درب اتاق روسای دانشگاه ها می آیند که حق دارند و رییس دانشگاه نیز نمی داند که مطالبات خود را چه زمانی دریافت می کند.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از سازمان تامین اجتماعی به دلیل قول هایی که برای پرداخت مطالبات وزارت بهداشت داد، خاطرنشان کرد: بخشی از تاخیرهای پرداخت های بیمه ای، مربوط به آماده شدن و ارسال اسناد پزشکی به بیمه است که گاهی، زمان زیادی طول می کشد تا این اسناد ارسال شود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، هاشمی خطاب به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور گفت: سیستم تشویقی را در بیمارستان‌ها اجرا کنید و هر فردی اعم از پزشک، پرستار و پرسنل بیمارستانی، پیشنهادی برای صرفه جویی داشت، وی را تشویق و ترغیب کنید و از سوی دیگر برای ارسال سریع اسناد نیز سیستم تشویقی برقرار کنید تا اسناد، زودتر ارسال شود.

وزیر بهداشت اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات را خوب و مفید عنوان کرد و افزود: وزارت بهداشت باید در حوزه IT همکاری بیشتری با سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

هاشمی در پایان یادآور شد: ما و سازمان تامین اجتماعی، در یک موضع واحد و به دنبال خدمت به مردم هستیم و با همکاری مشترک می‌توانیم به قشر شریف کارگر، اقشار ضعیف، کم درآمد و افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی هستند، کمک کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24تیر1397 ، کدخبر: 97042413089: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
بازم به همون تامین اجتماعی که با اون همه بدبختی های درونی خودش و بدهکاری ها بازم داره به نفع مردن کار میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین