پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا در توصیه به شهروندان گفت: همواره باید در استفاده از سایت‌های فروش کالا و نیازمندی‌های آنلاین، چون دیوار و شیپور مراقب و هوشیار بود.

شعار سال: سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: عده‌ای از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین فروش اجناس در سایت‌های فروشگاهی خرید و فروش اجناس دست دوم مانند "دیوار"و "شیپور" اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از شهروندان می‌کنند.

وی افزود: این افراد با هدف تهیج و ایجاد انگیزه در خریداران، اجناس خود را که اکثراً خودرو و لوازم منزل هستند را با قیمت‌های پایین‌تر از عرف بازار ارائه و با جلب اعتماد مشتریان از آنان مبالغی را تحت عنوان بیعانه از طریق واریز به شماره کارت دریافت می‌کنند و پس از اخذ مبالغ، دیگر پاسخگو تلفن خود نیستند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه برای تبادل یک کالا از طریق فضای مجازی باید همواره این مهم را در نظر داشت که ممکن است تبلیغ صورت گرفته برای کالا ماهیت واقعی نداشته باشد، گفت: ممکن است در پس یک تبلیغ در این گونه سایت‌ها، افرادی شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند.

وی تاکید کرد: از قرار گذاشتن با فروشندگان این کالاها در اماکن خلوت و کم تردد جدا باید خودداری شود و متقاضیان خرید برای رویت کالا و پرداخت پول حتما در اماکن عمومی و با این افراد قرار ملاقات بگذارند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا در پایان گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مواجه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کدمطلب:877816، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
هشدار به جایی بود واقعا! من فکر نمیکردم بخواد این همه مخاطرات داشته باشه فروش و خرید تو این سایت ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
باید همگی احتیاط لازم رو در این مورد به عمل بیارند تا مشکلی دیگه پیش نیاد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین