پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۵۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
وزارت صمت در اطلاعیه ای، فرآیند مجوز تخصیص ارز را اعلام کرد. مراجعه حضوری در صورت نیاز فقط توسط مدیرعامل با همراه داشتن کارت بازرگانی و کارت ملی انجام می‌شود.

شعار سال: وزارت صنعت، معدن و تجارت طی اطلاعیه‌ای فرآیند ثبت سفارش‌‌های تعلیقی را تشریح کرد.

بر اساس این اطلاعیه، رسیدگی به تقاضاهای وارداتی متقاضیان واردات که به دلیل حجم ثبت سفارشات در سیستم بانکی در انتظار تخصیص ارز بودند در یک زمان‌بندی فشرده طی هفته گذشته توسط کارشناسان وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت و مواد و کالاهای اولویت‌دار واحدهای تولیدی تعیین و نتایج حداکثر تا پایان هفته جاری وارد سامانه جامع تجارت می‌شود.

با این تفاسیر متقاضیان واردات کالاهای اولویت‌دار می‌توانند تا پایان این هفته با مراجعه به درگاه سامانه تجارت از تصمیمات اتخاذی مطلع شوند. همچنین کلیه متقاضیانی که ثبت سفارش واردات کالا را در سامانه توسعه تجارت به‌صورت آنلاین انجام داده‌اند، حداکثر ظرف پنج روز کاری پس از تکمیل مدارک، پاسخ را از طریق سامانه مذکور دریافت خواهند کرد.

از سوی دیگر در این اطلاعیه به این موضوع اشاره شده است که چنانچه نسبت به موارد فوق نیاز به ارائه توضیحات دیگری باشد، مدیریت عامل واحد با در دست داشتن کارت بازرگانی و کارت ملی به میز خدمت مراجعه تا بتواند پاسخ سوالات خود را دریافت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نمایه بانک، تاریخ 8 مرداد 97، کد مطلب: 20113616542405: www.namayebank.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
چرا ما کلا بلد نیستیم بیایم از قبل چیزی رو برنامه ریزی کنیم که درگیری اینجوری پیدا نکنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین