آگاه سازی و حساس سازی، دو اقدام بسیار مهم جهت مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به سوگیری های مدیریتی بین و فرابخشی است. روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، با رویکرد اصلاح تصویرهای ذهنی سنتی از توانمندی ها و عملکردهای بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در فعالیت بین و فرابخشی با سایر دستگاه های تخصصی، اقدام به طراحی و انتشار اینفوگرافی های تخصصی مرتبط با بخش کشاورزی نموده است. گزارش زیر به برخی از مهمترین این موارد اشاره دارد.
شعار سال :آگاه سازی و حساس سازی، دو اقدام بسیار مهم جهت مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به سوگیری های مدیریتی بین و فرابخشی است. روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، با رویکرد اصلاح تصویرهای ذهنی سنتی از توانمندی ها و عملکردهای بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در فعالیت بین و فرابخشی با سایر دستگاه های تخصصی، اقدام به طراحی و انتشار اینفوگرافی های تخصصی مرتبط با بخش کشاورزی نموده است. گزارش زیر به برخی از مهمترین این موارد اشاره دارد.










برداشت از سایت روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
اختصاصی،پایگاه تحلیلی و خبری شعار سال