پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه کمک به مردم شود کم بوده و باید بیش از اینها اقدام شود اما کاری که ما در این جاده‌ها انجام دادیم قابل قیاس با 26 سال گذشته نیست.

شعارسال: عباس آخوندی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی استان کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی نمایندگان می خواهد توجه مسوولان را معطوف کنند یک غم‌نامه را از استان‌های خود بیان می‌کنند که این به ضرر استان‌ها است.

آخوندی خاطرنشان کرد: اینکه درخواست کمک دارید و کسری‌ها و کمبودها را عنوان کنید خوب است اما اینکه چهره استان را با این همه موقعیت استراتژیکی و ظرفیت اینقدر محروم نشان دهید کمکی به مردم نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: هرچی کمک به مردم شود کم بوده و باید بیش از اینها اقدام شود اما کاری که ما در این جاده‌ها انجام شده قابل قیاس با 26 گذشته نیست.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اقدامات خوبی در این دولت در استان آغاز شده است و در زمانی که بیشترین پول و بودجه در کشور بود وضعیت بافت فرسوده به چه صورتی بود.

آخوندی با بیان اینکه تمام توجهات به بافت‌های فرسوده و غیره در طول دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است، گفت: کسانی باید غصه بخورند که میلیاردها تومان پول مملکت زیردستشان بود و به این مناطق توجه نکردند دولت فعلی با تمام کمبودهای اعتباری کارهای جدی انجام داد.

وی اظهار کرد: اعتباراتی که برای کریدور شمال و جنوب اختصاص پیدا کرد چرا زمانی که به مجلس آمد و کاهش پیدا کرد چرا شما به عنوان نماینده مردم در مجلس جلوی این کم شدن اعتبارات را نگرفتید.

آخوندی با بیان اینکه با کوهی از مشکلات مواجه هستیم، گفت: مهم‌ترین مسئله این است که باید در مسیر حل قرار گیریم و باید حرفی که می‌زنیم مسوولانه پای حرف‌هایمان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مردم بیش از این استحقاق خدمت دارند و باید همه با هم به فکر خدمت به مردم باشیم.

آخوندی با بیان اینکه کریدور زاگرس تعریف و مدیرپروژه خاص برای آن تعیین شده است، گفت: امیدواریم با پرداخت تعهداتی که به پیمانکاران داریم گام اساسی در تسریع این پروژه برداریم.

وی افزود: محور شرق به غرب از سمت سنندج به همدان را در دست اقدام داریم و با سرعت خوبی در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مطالعات محورهای مختلف در دست انجام است، گفت: کار در تمام محورها در حال انجام است و در هیچ محوری پروژه تعطیل نداریم.

وی تصریح کرد: 20 میلیون نفر از جمعیت شهری در بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند که نمونه آن در تمام استان‌های کشور وجود دارد.

آخوندی از انجام مقدمات کار برای صدور سند برای بافت فرسوده خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این مهم و صدور سند برای زمین‌های قولنامه‌ای بخش از مشکلات در این حوزه حل شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970511000432،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
خودگویی و خود خندی، واقعا که هنرمندی وزیر جان
هنرمننننننننننننننننننند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
ا.ف75
اخوندی محترم! خداییش خیلی رو میخواد بیای از عملکردی که همش ضرر بوده برای کشور تازه دفاع هم بکنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین