پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ائمه جمعه چند شهر برخلاف واقعیت‌های جامعه و علیرغم حساسیت‌های موجود، در خطبه‌های نماز جمعه اخیر، مردم را علیه دولتمردان تحریک کردند و به جای آنکه علیه اخلالگران اقتصادی و ضرورت برخورد با آنها صحبت کنند، تلاش کردند دولت را زیر سوال ببرند.

شعار سال: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ائمه جمعه چند شهر برخلاف واقعیت‌های جامعه و علیرغم حساسیت‌های موجود، در خطبه‌های نماز جمعه اخیر، مردم را علیه دولتمردان تحریک کردند و به جای آنکه علیه اخلالگران اقتصادی و ضرورت برخورد با آنها صحبت کنند، تلاش کردند دولت را زیر سوال ببرند.

این تحریکات در مواردی با برنامه ریزی قبلی برای یک راه پیمائی یا تجمع همراه بود که البته نمازگزاران استقبال قابل ملاحظه‌ای از آن نکردند.

با اینکه شورای سیاست گزاری ائمه جمعه وعده ایجاد تحول و کنار گذاشتن بعضی افراد را داده متاسفانه هنوز بعضی از ائمه جمعه به بیراهه رفتن ادامه می‌دهند و تفرقه افکنی محور اصلی مطالبی است که در خطبه‌های نماز جمعه مطرح می‌کنند، نمازی که رسالت اصلی آن وحدت آفرینی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 14مرداد 97، کدمطلب: 794512، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
این همه مدت حوزویان در مسایل معیشتی مردم دخالت نکردند و این سبب شد که امروز مردم به حرف انها گوش ندهندد

م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
باورم نمیشه ائمه جمعه و تفرقه افکنی؟مگه ئمه جمعه که توسط شخص رهبری انتخاب نمی شوند؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین