پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
استاندار اردبیل گفت: جوسازی درباره واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به صلاح نیست و باید اطلاع رسانی دقیق به مردم درباره این واگذاری صورت گیرد.
شعارسال: اکبر بهنام جو روز شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: طرح واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی در چارچوب اجرای اصل 44 از سال ها پیش مطرح بوده و به تازگی با برگزاری مزایده، این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: اظهار نظرهای غیرکارشناسی درباره این واگذاری موجب تشویش اذهان عمومی می شود و ضروری است نگرانی های اهالی مغان و کارکنان این شرکت برطرف شود.

او با تاکید بر اینکه این واگذاری با هدف بهبود امور این شرکت انجام گرفته است،افزود: برخی اظهارنظرها در باره تعدیل نیرو، فروش تجهیزات و یا احتمال تعطیلی این مجموعه فرافکنی و در راستای نگران کردن اهالی منطقه است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم در این جلسه گفت: مدیریت های کشت و صنعت غیر تخصصی، غیرکارشناسی و سیاسی بود و واگذاری آن به بخش خصوصی مورد حمایت دستگاه قضایی است.

ناصر عتباتی افزود: دستگاه قضایی همواره در جهت اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، از واگذاری امور به بخش خصوصی حمایت کرده و مخالفتی با واگذاری این شرکت ندارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان نحوه واگذاری این شرکت را رصد کرده و اجازه اعمال غیر قانونی در بحث واگذاری و مدیریت بخش خصوصی نمی دهد.

عتباتی اضافه کرد: در واگذاری این شرکت باید اطمینان مردم و کارکنان در بحث تعدیل نیرو حاصل و نگرانی ها برطرف شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کدخبر: 82990549،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
شعار ندهید. اگر حرف نامربوط می زنند شما هم رسما پاسخ بدهید. با بداخلاقی ها نمی توان کار خاصی را جلو برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین