پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از راه‌اندازی موزه نسخ خطی بروجرد در خانه تاریخی بیرجندی این شهر خبر داد.

شعارسال: سید امین قاسمی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی موزه نسخ خطی بروجرد خبر داد.

وی گفت: این موزه که شامل بخش های نمایشگاه، آزمایشگاه و کارگاه مرمت است و فاز اول آن تا پایان سال جاری در خانه تاریخی بیرجندی بروجرد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: خانه تاریخی بیرجندی در حال حاضر در مرحله مرمت پایانی بوده و پس از آن برای راه اندازی موزه تجهیز خواهد شد.

زهرا بهاروند معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای راه اندازی موزه نسخ خطی بروجرد بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال بوده و با راه اندازی آن علاوه بر نمایش نسخ خطی مربوط به بروجرد، کارگاه مرمت این نسخ نیز فعال خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17مرداد1397، کدخبر: 4370085: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین