پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
مهندس «پرویز فتاح»، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در دفتر استاندار گلستان، ضمن دیدار با دکتر «هاشمی»، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

شعارسال: «پرویز فتاح» در حاشیه امضاء این تفاهم‌نامه اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز به امضاء رسید، 2000 واحد مسکن روستایی طی دو سال برای افراد تحت سرپرستی این نهاد ساخته و واگذار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، 1000 واحد امسال و 1000 واحد نیز در سال 98 انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) با اشاره به تصویب نمایندگان مجلس و دستور رئیس‌جمهور مبنی بر واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی شهری به نیازمندان اظهار کرد: بر این اساس، 50 هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی در کل کشور شناسایی شده که طبق اطلاعات دریافتی، 700 واحد نیز در استان گلستان وجود دارد.

فتاح گفت: از مدیریت ارشد استان خواستاریم تا دستور دهند ضمن شناسایی، این واحدها به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی تا پس از تکمیل، به متقاضیان کمیته امداد تحویل شود.

وی هم‌چنین با تشکر از اقدامات کمیته امداد استان در اجرای طرح اکرام ایتام، خاطرنشان کرد: هر یتیم در استان گلستان مبلغ 207هزار تومان در طرح اکرام کمک هزینه دریافت می‌کند در حالی‌که میانگین کشوری این طرح 200هزار تومان است که میانگین استان از میانگین کشوری بیشتر است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) بیشترین حساسیت مردم را معیشت آن‌ها دانست و گفت: اگر به معیشت مردم خوب رسیدگی شود آرامش در جامعه میان مردم ایجاد می‌شود.

استاندار گلستان نیز در این نشست، تصریح کرد: گلستان استانی با ظرفیت‌های زیادی است که اقشار آسیب‌پذیر آن می‌توانند با حمایت‌های کمیته امداد توانمند شده و مسیر رشد را طی کنند.

سید «مناف هاشمی» با اشاره به این‌که در سال گذشته 60 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان پرداخت شده، افزود: امسال این تسهیلات دو برابر افزایش یافته و به 120 میلیارد تومان خواهد رسید.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیر توانمندسازی اقشار نیازمند موجب شده بسیاری از آنان به تولیدکنندگانی توانمند با کارگاه های کوچک اشتغالزایی تبدیل شوند.

هاشمی با بیان این‌که وحدت، لازمه پیشرفت کشور است، یادآور شد: با تقویت وحدت در کشور و میان اقوام شاهد شکوفایی و تسریع در کارهای عملیاتی خواهیم بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 97051909901،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین