پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱
فرماندار شهرستان گرگان از افتتاح و کلنگ‌زنی 209 پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: 156 پروژه عمرانی و 53 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی جزو پروژه‌های دهه فجر است.

شعار سال: سیدعباس حسینی صبح امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: از 156 پروژه عمرانی دهه فجر تعداد 138 پروژه قابل افتتاح خواهد بود و آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی53 پروژه اقتصادی در گرگان قابلیت بهره برداری دارند، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرگان افزود: پروژه‌های اقتصادی دهه فجر با سرمایه گذاری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که این پروژه‌ها 99 فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

حسینی در خصوص شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان گرگان گفت: افتتاح معابر گرگان-رامیان، افتتاح پل عابر پیاده، تامین آب شرب برای بیش از 2 هزار و 463 خانوار و بهره برداری از مسکن های کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله این پروژه‌هاست.

وی از بهسازی مسکن روستایی برای 140 خانوار خبر داد و ابراز کرد: طرح هادی روستایی برای 2 هزار و 81 خانوار به اجرا درمی‌آید.

فرماندار شهرستان گرگان در خصوص تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گفت: 273 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهرستان گرگان در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته حسینی؛ بهره‌برداری از پروژه واحدهای گوسفند داشتی، مرغ گوشتی، یگان سلامت و طرح صندوق‌های کارآفرینی، تامین آب شرب جزو شاخص‌ترین پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان گرگان است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه کارنامه مسوولان و خدمات نظام به جامعه است، ابراز کرد: مردم قدر مسوولانی که خدمت بدون منت می‌کنند را می‌دانند.

فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر تبیین آموزه‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و ضرورت ارتباط بین نسل دوم و سوم انقلاب با نسل اول تصریح کرد: هر چه این ارتباط گسترده و منسجم باشد می‌تواند اثرات بیشتر و بهتری در پی داشته باشد.

حسینی از برگزاری رژه موتورسواران از محل فرودگاه بین المللی گرگان تا امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان گفت: استقبال نمادین از امام راحل، برنامه 10 شب در 10 مسجد، مسابقات ورزشی و جشنواره‌های موسیقی جزو برنامه‌های دهه فجر است.

 برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان، ویزیت رایگان و عیادت از بیماران در دهه فجر برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۰۰۰۰۶۰۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیرا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
واقعا استان گلستان طی سال های اخیر رشد فراوانی کرده.چه از لحاظ شهرسازی و چه از لحاظ امکانتات
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین