پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ظرافت‌های کار فرهنگی، گفت: نگاه مدیران به عرصه فرهنگی متفاوت با حوزه عمرانی باشد.

شعار سال: عبدالقدیر کریمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به نظارت‌های مستمر مشاور استاندار و مسوول پیگیری طرح شهید شوشتری در استان گلستان، اظهار کرد: امیر سرلشکر خمر در بازدیدهای خود بسیار جزئی و دقیق به مسائل نگاه کرده و با ظرافت خاصی مسائل را پیگیری و به کوچک‌ترین نقصی در اجرای طرح نیز اشراف پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تلاش‌های مجموعه مدیران شهرستان گنبدکاووس به ویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نیروی انتظامی در اجرای طرح شهید شوشتری تقدیر و تشکر می‌کنیم، افزود: انتظار ما از مدیران این دو مجموعه نظارت مستمر در این مناطق است و نیروی انتظامی نیز با حضور مجدانه در منطقه می‌تواند امنیت پایدار را به محلات هدف طرح شهید شوشتری برقرار کند.

معاون استاندار و فرماندار ویزه گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرداری گنبدکاووس در حوزه رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای شهر توانسته در کشور حائز رتبه‌های برتر شود، خاطرنشان کرد: از شهرداری محترم می‌خواهیم که در حوزه مناطق آسیب‌پذیر نیز با همان نگاه و با همان جدیت اقدامات را پیگیری کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه موضوع دفع زباله‌ها در منازل آسیب‌پذیر و مورد هدف طرح شهید شوشتری در نگاه بازرسان دچار کمی مشکل بوده است، ادامه داد: بخشدار محترم با هماهنگی دهیاری جمع‌آوری زباله‌های این مناطق را از هفته‌ای یک بار به دو بار افزایش دهند و شهرداری نیز به جز شنبه‌ها یک روز دیگر نیز به جمع‌آوری زباله در این محله‌ها بپردازد.

وی بر لزوم نگاه متفاوت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس و مدیران و مسوولان عضو نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: مدیران نباید همان نگاهی که به مسائل عمرانی دارند را در حوزه اجتماعی نیز در پیش بگیرند و بخواهند بدون سیاست و ظرافت‌های لازم اقدامات فرهنگی را نیز ساماندهی کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به انتقاد مطرح شده از سوی دبیرخانه ستاد طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس، اضافه کرد: این که در جلسات کمیته‌های فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جلسات طرح شهید شوشتری مدیران ادارات حضور پیدا نکرده و نمایندگانی را به جلسات اعزام می‌کنند که تسلط و اختیار لازم را برای حل مساله ندارند حرف درست و به جایی است.

کریمی با بیان اینکه معتقد هستم مدیران باید شخصا در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرکت کنند، افزود: اگر مدیری به هر دلیلی نمی‌تواند در جلسه شرکت کند باید یک نماینده تام‌الاختیار و البته توجیه شده نسبت به موضوع جلسه و اقدامات اجرایی انجام شده و در دست اجرا را به جلسه فرستاده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کد مطلب: 13960730001473، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین