پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گفت: متن تقریظ‌های رهبری بر چهار کتاب‌ دفاع مقدس استان همدان، مسؤولیت فعالان فرهنگی و نویسندگان این دیار را بیشتر می‌کند.
شعارسال: ایمان عطارزاده با بیان اینکه برگزاری ششمین پاسداشت ادبیات و مقاومت با هدف رونمایی از تقریظ‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بر چهار کتاب دفاع مقدسی استان همدان در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بود، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست.

وی با تأکید بر اینکه همدان در یک اتفاق بی‌سابقه در عرصه فرهنگی محل رونمایی از چهار یادداشت رهبر معظم انقلاب و چهار کتاب دفاع مقدسی از نویسندگان، راویان و پدیدآورندگان آثار همدانی بود،‌ گفت: فکر می‌کنم متن تقریظ‌های حضرت آقا بار مسؤولیت را بر دوش فعالان فرهنگی،‌ نخبگان فرهنگی و نویسندگان همدان بیشتر کند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیان کرد: دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در راستای نشر اندیشه‌های معظم‌له، ساماندهی برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که نتیجه حداقلی کار این است که در جامعه بسیاری از کتاب‌هایی که ایشان بر آن تقریظ می‌نویسند مورد استقبال گسترده واقع می‌شود.

*لازمه پیشرفت کشور زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

وی با تأکید بر اینکه هدف کلی همان زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی را محقق کند،‌ افزود: لازمه پیشرفت کشور زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

عطارزاده کلیت بسیاری از تقریظ‌های رهبری را موضوع ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: تقریظ‌هایی که در همدان رونمایی شد مختص همدان است؛ چون راویان و نویسندگان همدانی هستند و محل وقوع خاطره در همدان است که این امر نشان‌دهنده همان بعدی است که در بیانات حضرت آقا در مورد مردم همدان بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های به کار برده شده از قول رهبر معظم انقلاب در مورد همدان، یادآور شد: همدان دارالایمان، درالجهاد و دارالمجاهدین است.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گفت: ویژگی‌های مردم همدان باز هم در تقریظ‌های حضرت آقا به خوبی دیده شده که این امر بار مسؤولیت سنگینی برای مردم، جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی همدان ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در پاسداشت فضائلی که رهبر معظم انقلاب نسبت‌های ویژه‌ای را برای مردم همدان مطرح کردند امید است که مردم این دیار بتوانند قدرشناسی بکنند و روحیه ایثار و شهادت را در نسل سوم و چهارم انقلاب جاری سازند.

عطارزاده یکی از برنامه‌های دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را رونمایی از تقریظ‌های رهبری دانست و گفت: به تناسب انتشار و نگارش دل نوشته‌ها، یادداشت‌ها و دست خط‌های مقام معظم رهبری بر کتاب‌هایی که بیشتر خط و مسیر را برای حرکت ما مشخص می‌کند این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: امیدوارم جامعه فرهنگی، متدینین و جریان انقلابی از این فضا، نکات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که اصطلاحاً به آنها تقریظ می‌گوییم بیشتر بهره ببرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000482، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین