پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
تصاویر و جزئیات درگیریهای تلخ و خشونت بار امشب/ تا به این لحظه سر 3 پرسپولیسی و 2 استقلال با سنگ پرانی شکسته است/ کیفرخواست پرسپولیسی ها علیه لیدر و رئیس باشگاه هواداران تیم/ پشت صحنه حوادث امشب از زبان بازیکنان سرشناس میدان و نگاه تحلیلی «ایران آنلاین»

شعار سال: یکی از رقابت های حساس در اولین روزهای لیگ برتر که می توانست سرشار از هیجان و شادی برای تماشاگران و دوستداران دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس باشد متاسفانه به صحنه خشونت تبدیل شد و نه تنها برای آبی های اهواز و سرخپوشان تهران بلکه برای همه ایرانی های عاشق فوتبال خاطره ای تلخ را رقم زددر بازی امروز دو تیم حاشیه های تلخ و ترسناک به معنای واقعی بر متن رقابت و مسابقه غلبه کرد و همه چیز از جمله نتیجه بازی به تحت الشعاع سنگ پرانی ها و سرهای شکسته و صورت های خونین قرار گرفت .

از همان دقایق آغازین بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس خشونت بر روی سکوها کاملا محسوس بود و علیرغم تکذیب های مکرر نریموسی، گزارشگر این دیدار در صحنه هایی شاهد جنجال هایی بر روی سکوها بودیم.
این درگیری ها در بین دو نیمه به اوج خود رسید و سنگ پرانی های تماشاگران باعث صدمه دیدن و خونریزی تماشاگرانی از دو تیم گردید. تا به این لحظه سر سه پرسپولیسی و دو استقلالی به دلیل سنگ پرانی های مکرر تماشاگر نماهای دو تیم شکسته است و صحنه های ناراحت کننده ای را به همراه داشته است.

---
---
---
------

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران خبر ، تاریخ انتشار 19مرداد 97، کدمطلب: 117194، www.irankhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین