پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: بازی شب گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس همراه با اتفاقاتی بود اما شدت آن بالا نبود و نباید سیاه‌نمایی کنیم.

شعارسال: شب گذشته در جریان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که هیچ شباهتی به فوتبال نداشت، پرتاب سنگ از سوی هوادران و شکستن شیشه‌های اتوبوس پرسپولیسی‌ها اتفاقات تلخ بازی شب گذشته بود. اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم فوتبال در کنار جذابیت و هیجانی که دارد در زندگی شخصی هیچ ایرانی تاثیر آنچنانی ندارد و این رشته مجبوب و جذاب برای لذت بردن و رسیدن به اوج هیجان است نه اینکه مستطیل سبز فوتبال به میدان جنگی تبدیل شود. میدانی که خجالت می‌کشیم بگوییم زمین فوتبال است و دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس با یکدیگر بازی دارند.

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال وقتی تیم فولاد خوزستان به تهران آمد تا مقابل پرسپولیس‌ها به میدان برود، درگیری‌هایی پیش آمد و شاید از همان بازی می‌توانستیم پیش بینی کنیم که پرسپولیس در اهواز بازی راحتی ندارد.

در بازی دیشب شعارهای قومیتی،‌ سنگ‌پرانی هوادران به پرسپولیسی‌ها و همچنین شکستن شیشه‌های اتوبوس بخشی از اتفاقات زشت شب گذشته بود. البته مسئولان هیأت فوتبال استان خوزستان با پیش‌بینی این وضعیت، یک هفته قبل از برگزاری این بازی جلسه‌ای تشکیل داده بودند و تمهیداتی را اندیشیدند تا این بازی در کمال آرامش برگزار شود اما باز هم فایده‌ای نداشت و فوتبال به زمین جنگ تبدیل شد.

عبدالکاظم طالقانی درباره اتفاقات شب گذشته مسابقه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در بخشی از دقایق بازی اتفاقاتی افتاد که خوب نبود اما چند دقیقه بیشتر طول نکشید و با کمک نیروی‌های بازدارنده، به خصوص نیروی انتظامی خیلی زود شرایط به حالت عادی بازگشت. متاسفانه برخی تماشاگرنماها این شرایط را به وجود آوردند و نباید آن را به همه هواداران تعمیم بدهیم.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان عنوان کرد: برخی از این هواداران نمی‌توانند احساسات خودشان را کنترل کنند و از همین روی رفتاری از خودشان نشان می‌دهند که در شأن فوتبال خوزستان نیست اما ما نباید سیاه‌‌نمایی کنیم و این موضوع را به همه هواداران تعمیم بدهیم. در بازی شب گذشته مشکلی به وجود نیامد و همانطور که خودتان دیدید بازی به صورت کامل برگزار شد.

وی تاکید کرد: برخی اتفاقات ناشایست از سوی عده‌ای تماشاگرنما رخ داد اما نباید سیاه‌نمایی کنیم. در بازی دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر مقداری درگیری بوده، البته نه به شدت کلیپی که پخش کرده بودند و آن کلیپ صحت ندارد.

طالقانی گفت: در یک کلیپ هواداران پرسپولیس علیه تماشاچیان خوزستانی‌ شعار می‌دادند که آن به هیچ عنوان صحت ندارد. ضمن اینکه در هفته دوم در ورزشگاه آزادی، بازی پرسپولیس مقابل فولاد درگیری‌هایی پیش آمد اما اندازه‌ای نبود که حالا هواداران خوزستانی قصد انتقام‌گیری داشته باشند. به نظرم حتی اگر بحث انتقام‌گیری وجود داشته، کمیته انضباطی باید به آن رسیدگی کند. اصلاً شایسته نیست که هر بازی انتقام بازی قبل را بگیرند. چون قطعاً تنها عده‌ای هستند که قصد برهم زدن نظم ورزشگاه را ندارند.

طالقانی درباره وجود سنگ در بین تماشاگران، اظهار کرد: دور تا دور ورزشگاه غدیر سنگ است، به هر روی اگر دقایق اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد خوشبختانه از سوی نیروهای بازدارنده دفع شد و نباید فوتبال خوزستان مورد هجمه قرار بگیرد.

وی در مورد شعارهای قومیتی که برخی هواداران سر داده بودند، گفت: من خودم در ورزشگاه بودم و هیچ شعاری به گوش من نرسید. اگر کسی این ادعا را دارد که در ورزشگاه غدیر شعار قومیتی سر داده شده باید مدرک ارائه کند. ما از قبل هم می‌دانستیم این بازی سخت است و باید همه تمهیدات لازم را برای آن فراهم کنیم و حتی اعلام هم کرده بودیم هر کسی بخواهد جو ورشگاه را بهم بریزد با آن مقابله خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1397 ، کدخبر: 414107 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
پس این همه کلیپی که تو فضای مجازی پخش شده چیه؟ نکنه ما هم ادم نیستیم نمیفهمیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین