پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
عزیزی که علت اخراج حسین کعبی را مسائل فنی می‌داند بازیکنانی را در تابستان جذب کرده که نگاه به عملکردشان در دو بازی اول فصل نشان می‌دهد دلیل برکناری کاپیتان باتعصب سرخپوشان به غیر از دلخوری او در ورزشگاه سردار جنگل نیست.

شعار سال: سپیدرود رشت برخلاف فصل گذشته مسابقات دور جدید لیگ برتر را با حواشی گوناگونی آغاز کرد و این روزها در بدترین شرایط ممکن حضور دارد. پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه مردمی تیم تحت هدایت خداداد عزیزی آماده مسابقات شد و پس از 15 روز تمرین در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی در تهران مقابل سایپا قرار گرفت.

بازی اول برای سرخپوشان با شکست سه بر صفر به پایان رسید تا آنها بازی هفته دوم در ورزشگاه سردار جنگل را فرصت مناسبی برای امتیازگیری و شروع موفق با حمایت هواداران پرشورشان داشته باشند که البته بر خلاف انتظارها این بار تماشاگران علیه سرمربی شدند و خواستار بازگشت علی کریمی.

ماجرای ورزشگاه سردار جنگل از زمانی آغاز شد که با گل دقیقه شش سپاهان وضعیت این مسابقه تا حدودی مشخص بوده و طرفداران حاضر در ورزشگاه شکست سنگین را پیش بینی می‌کردند. نیمه اول با برتری چهار بر صفر به پایان رسید و عزیزی که به صحنه آفساید مشکوک معترض بود پس از فریادهایی که سر داور مسابقه کشید از زمین مسابقه اخراج شد و پیش از ترک زمین با فحاشی حسابی از خجالت طرفداران معترض درآمد و بدترین الفظ را خطاب به آنها به کار برد.

در بین دو نیمه به جای آرامش دادن به بازیکنان و تذکر نکات فنی سرمربی 47 ساله فضا را برای عربده کشیدن مناسب دید تا در رختکن جو ملتهبی را ایجاد کند. پس از فریادهای او نوبت به نیمه دوم رسید و همانطور که پیش بینی می‌شد سپیدرود شکست سنگین شش بر یک را در پایانتجربه کرد تا نوبت سنت قدیمی کاپیتان کعبی برسد.

کاپیتان باتجربه سرخپوشان به رسم ادب و عادتی که از مسابقات لیگ یک با طرفداران متعصب سپیدرود داشت، به همراه بازیکنان نزد هواداران رفت و از آنها به دلیل حضور در ورزشگاه تشکر کرد و قول داد در هفته‌های آینده نتایج تیم مطلوب‌تر باشد؛ حرکتی که نقش پررنگی در اخراج امروز کعبی داشت.

خداداد عزیزی پس از ورود بازیکنان به رختکن و مطلع شدن از اقدام آنها به عصبانیتش ادامه داد و از محمدرضا مهدوی و حسین کعبی سوال کرد چرا از هوادارانی که به او توهین کرده‌اند تشکر کرده است. فریادهای همراه با الفاظ زشت عزیزی خطاب به بازیکنان و هواداران رشتی تا جایی ادامه داشت که افراد بیرون رختکن از این ماجرا مطلع شدند.

عزیزی که علت اخراج حسین کعبی را مسائل فنی می‌داند بازیکنانی را در تابستان جذب کرده که نگاه به عملکردشان در دو بازی اول فصل نشان می‌دهد دلیل برکناری کاپیتان باتعصب سرخپوشان به غیر از دلخوری او در ورزشگاه سردار جنگل نیست. با این حال حتی فرار بزرگ به تهران برای دوری از فضای ملتهب رشت هم مطمئنا نمی‌تواند در این مقطع به کمک تیمی بیاید که سرمربی آن با اقدام عجیب خود دشمنان بزرگی را روبروی خود می‌بیند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 15 مرداد 97، کد مطلب: 653320: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین