پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
رییس کانون هواداران پرسپولیس نسبت به موضع گیری شب گذشته بازیکنان این تیم که او را مقصر درگیر و حواشی اهواز معرفی کردند، واکنش نشان داد.

شعار سال: پرسپولیس شب عجیبی را در استادیوم غدیر پشت سر گذاشت و در میان باران سنگ و فحاشی که شرایط برگزاری بازی را سخت کرده بود، در نهایت به تساوی رضایت داد. این ماجرا از زمان حضور سرخپوشان در فرودگاه اهواز آغاز شد و ابتدا فردی ناشناس در زمان عزیمت کاروان این تیم به هتل محل اسکان با پرتاب سنگ به شیشه اتوبوس، شوک اول را به آنها وارد کرد.


در ادامه نیز در زمان برگزاری بازی، اتوبوس این تیم برای ورود به استادیوم با مشکل مواجه شد و در نهایت مسیر دیگری را انتخاب کردند. طرفداران حاضر در استادیوم که مشخص نبود از چه مساله‌ای عصبانی هستند بعد از اینکه در زمان شروع بازی اختلال ایجاد کردند با شروع بازی نیز جنگ بزرگی را آغاز کردند و هواداران پرسپولیس و بازیکنان داخل زمین از باران سنگ در امان نبودند.


بازی در نهایت با نتیجه بدون گل خاتمه یافت اما بازیکنان پرسپولیس در اتحادی عجیب مدیر کانون این باشگاه را مقصر این اتفاقات قلمداد کردند. آنها اعتقاد داشتند حواشی شکل گرفته در بازی قبل مقابل فولاد خوزستان که به درگیری و فحاشی هواداران دو تیم انجامیده بود در نهایت باعث شد تا آنها در اهواز به این شکل به دنبال انتقام باشند و در این رابطه صحبت‌های تند خود را مطرح کردند.


عباس اسماعیل بیگی، رییس کانون هواداران این باشگاه در این زمینه به خبرنگار ما اینطور توضیح می‌دهد: اینکه ریشه این ماجرا را در بازی با فولاد می‌دانند به هیچ عنوان درست نیست. در آن بازی ما به خوبی از هواداران و بازیکنان حریف استقبال کردیم. در پایان بازی هم هواداران آنها از نتیجه ناراضی بودند که این مساله به درگیری کوچکی بین طرفداران ما و آنها انجامید. در نهایت با میانجیگری خودمان قائله خاتمه یافت. رییس کانون هواداران فولاد هم حی و حاضر است و بابت همکاری ما تشکر کردند و هیچ دعوای قومیتی و ... هم در میان نبود.


وی در پاسخ به اینکه آیا توهینی به هواداران عرب زبان اهوازی شده نیز گفت: این شیطنت یکی از کانال‌هاست که اصلا نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم. هیچ فیلم و ... در این زمینه وجود ندارد که ما این کار را کرده باشیم. همیشه گفته‌ایم که هواداران دیگر تیم‌ها برای ما ارزشمند و قابل احترام هستند. من با تمام لیدرهای دیگر تیم ها رفاقت دارم و هیچ وقت نشده بی احترامی صورت گیرد. ما در طول بازی با تمام توان و قدرت از تیم حمایت می کنیم و کری می‌خوانیم اما تمام تلاش بچه های ما این است که جلوی این اتفاقات و توهین ها بایستند. بشار رسن بازیکن تیم ما عرب است و ما بهترین حمایت را او داشته ایم و این بحث عرب و عجم واقعا عجیب و باورنکردنی است و هیچگاه توهین نداشته ایم.


رییس کانون پرسپولیس درباره ادعایی که برخی بازیکنان داشته اند که هادی نوروزی بابت رفتارها و توهین‌های روی سکوها سکته کرد نیز گفت: هادی نوروزی بهترین رفیق من بود. اینکه بخواهیم به خاطر جریحه دار کردن احساسات از این مسائل حرف بزنیم خیلی بد است. همه از رابطه گرم من و مرحوم هادی باخبر هستند و افتخار می‌کنم که بعد از چند سال هنوز توانسته ایم یاد او را روی سکوها زنده نگه داریم. گواه رابطه بین من و هادی برادرش است و حتی جنازه هادی نیز به من تحویل داده شده بود و الان که دست او از این دنیا بریده شده و نمی‌تواند گواهی بدهد این حرف‌ها را می‌زنند تا با احساسات بازی کنند. هادی خودش هم دلش از برخی از دوستان خون شده بود و بگذارید دهنم بسته بماند و چیزی نگویم.


وی درباره اینکه آیا این مسائل در بازی‌های آینده روی سکوها باعث جبهه گیری و ایجاد مشکل برای تیم نخواهد شد گفت: من تابع باشگاه هستم و باشگاه درباره‌ام تصمیم خواهد گرفت. من بازیکن تیم نیستم که یک سال باشم و نباشم. در باشگاه نباشم روی سکوها مثل همیشه به عنوان هوادار خواهم ماند. من مثل برخی دوستان هوچی گر نیستم. دوستان بدانند که اگر پرسپولیس قهرمان شد به خاطر حمایت هواداران بوده و مدیریت باشگاه وگرنه برخی دوستان به خاطر دو روز دیر شدن مطالبات می‌دانید که چه اعتصاب و واکنشی که نمی‌کنند. ماهینی هم الان به دنبال راه فرار می‌گردد و ما اما همچنان به دنبال این هستیم تا پرسپولیس موفق باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ورزش سه، تاریخ 19 مرداد 97، کد مطلب: 1544599: www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین