پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی فضای مجلس برای رای‌گیری و تصویب لایجه مناطق آزاد مناسب نیست.

شعار سال: محمد فیضی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران و رسانه های استان اردبیل افزود: در حال حاضر شرایط مجلس به گونه ای است که طرح لایحه مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد تجاری استان اردبیل نمی تواند مناسب باشد.

وی با اشاره به مخالفت و تخریب های صوت گرفته در این خصوص تصریح کرد: با نزدیکی به زمان رای گیری شاهد افزایش تخریب برای رد این لایحه دیده می شود، بویژه از سوی صدا و سیما که در آستانه رای گیری برنامه هایی را در راستای مخالفت با رای آوری این طرح به تصویر می کشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه در این فضا طرح این لایحه ممکن است با مخالفت هایی روبرو شود، متذکر شد: برای مخالفت با این طرح ادعا می شود که مناطق آزاد فعال کشور به سکوی واردات تبدیل شده اند، اما بررسی ها نشان داده که بیشترین میزان واردات از سایر مناطق و مبادی ورودی بوده است.

وی با اشاره به ایجاد سالانه ۲۰ هزار شغل در مناطق آزاد تجاری تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های سرمایه گذاری و تسهیلات ورود و خروج در بحث تولید، منطقه آزاد در بحث توسعه اشتغال و عمران و آبادی نقش بسزایی دارد.

فیضی در زمینه طرح منطقه آزاد استان اردبیل در مجلس یادآور شد: با توجه به اتفاقات اخیر و حذف شهرستان نمین از منطقه آزاد استان، باید در این خصوص دو استراتژی را نمایندگان استان پیش ببرند، اول اینکه اگر احتمال الحاق اردبیل و نمین به لایحه منطقه آزاد استان است باید تمام نمایندگان استان از آن حمایت کنند. اگر نیست باید تمام نمایندگان استان از تصویب لایجه فعلی دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل وظیفه تمام نمایندگان استان است، تاکید کرد که با این حال الحاق اردبیل و نمین به این لایحه به خاطر توسعه استان و خواست مردم از سوی نمایندگان اردبیل پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با طرح انتقاداتی نسبت به عملکرد برخی نمایندگان استان در عدم الحاق نمین به لایحه متذکر شد: پیشنهاد الحاق نمین به منطقه آزاد اصلا مورد رای گیری قرار نگرفت و تحلیل های علمی جای خود را به مطالبات منطقه ای داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 مرداد 97، کد مطلب: 4372113:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا ممنون! خودشون دارن اعتراف میکنن باز ما منتظریم که اینا برامون کاری کنن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین