پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری از جمله منطقه آزاد سیستان در صحن علنی مجلس نور امید در دل‌های مردم محروم این منطقه ایجاد شد.

شعار سال: احمد علی کیخا اظهار داشت: نمایندگان در جلسه علنی مجلس با ۱۴۱ رای موافق، ۷۵ رای مخالف و هفت رای ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماینده حاضر لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری-صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی را تصویب کردند.

وی بیان کرد: پس از این مرحله این مصوبه نمایندگان مجلس برای تایید نهایی به شورای نگهبان قانون اساسی ارجاع می‌شود تا پس از تایید برای ابلاغ به دولت واگذار شود.

نماینده مردم زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در مجلس گفت: خشکسالی‌های دو دهه و خشک شدن هامون سبب نابودی کشاورزی و آلودگی بیش از حد هوای سیستان ناشی از وزش باد‌های موسمی بسیاری از مردم را با مشکلات و فقر اقتصادی رو به رو کرده است.

دکتر کیخا ادامه داد: تصویب منطقه آزاد سیستان زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مردم را فراهم می‌کند و موجب بازگشت خانوار‌های مهاجرت کرده از این منطقه می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 6653486، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین