پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
دبیر ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان با اشاره به برگزاری این جشنواره چهار روزه، دوازدهم تا شانزدهم شهریورماه، از دعوت بالغ بر ۲۰ هیئت تجاری، اقتصادی و فرهنگی کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره خبر داد.

شعارسال: رضا زارع زاده در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه پنجمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان به میزبانی مجتمع تجاری ملت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در پنجمین دوره این جشنواره علاوه بر بهره برداران، کارشناسان، تجار و مسئولان داخلی شاهد حضور سه تا پنج سفیر کشورهایی که می توانند در زمینه تجاری و گردشگری با ما همکاری کنند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان با بیان اینکه رایزن ها و هیئت های اقتصادی کشورها نیز همراه با سفرا برای شرکت در این جشنواره دعوت می شوند تا با امضای تفاهم نامه های همکاری و پیگیری آنها پس از جشنواره از سوی ادارات و نهادهای مرتبط، شاهد ثمرات بیش از پیش جشنواره در زمینه های مختلف به ویژه برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان پسته دامغان و رشد بیش از پیش صنعت گردشگری در این دیار 7000 ساله باشیم.

دعوت از مسئولان 100 مؤسسه گردشگری و خبرنگاران رسانه ها

دبیر ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان با اشاره به اینکه در راستای پوشش مطلوب این جشنواره، توانمندی ها و جاذبه های دامغان و معرفی بیش از پیش پسته دامغان به عنوان مرغوب ترین پسته جهان، اضافه کرد: با کمک حامیان مالی جشنواره از مسئولان بیش از 100 مؤسسه گردشگری برای شرکت در این جشنواره و شهرستان دامغان دعوت شده است که می تواند گامی مهم برای رونق گردشگری تاریخی و طبیعی شهرستان باشد.

زارع زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه جانبی پنجمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان در محل مجتمع تجاری ملت با بیش از 100 غرفه، تصریح کرد: این نمایشگاه امسال در سه بخش صنایع و ادوات کشاورزی و باغداری، کود، بذر و سموم؛ قریب به 60 غرفه عرضه محصولات غذایی شهرستان دامغان، استان سمنان و دیگر استانها و غرفه های صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی برگزار می گردد و اولویت واگذاری غرفه ها با صنایع، تولیدکنندگان و هنرمندان شهرستان خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز خبرنگار و برشمردن نقش بسیار تأثیرگذار این قشر در رشد و توسعه هر منطقه و کشور و چالش ها و بی مهری هایی که خبرنگاران با آن روبرو هستند، اظهار داشت: خبر و اطلاع رسانی مبحثی بسیار مهم است که حتی در آیات قرآن نیز به آن اشاره شده و بی تردید خبرنگاران می توانند با عملکرد مطلوب خود مهمترین نقش را در رشد فرهنگی و اقتصادی هر منطقه ایفا کنند.

گفتنی است در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دامغان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالیت و همکاری جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان از جمله خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دامغان تجلیل و قدردانی کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1397 ، کدخبر: 1800832،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
ا.ف75
تازه داریم به این فکر می افتیم که قدر داشته ها و پتانسیل های خودمون رو داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین