پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی نخستین بیمارستان توانبخشی در همدان خبر داد.
شعار سال: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی نخستین بیمارستان توانبخشی در همدان خبر داد.

فرهاد فراهانی با اشاره به اخذ مجوز راه‌اندازی رشته‌های پزشکی در همدان، اظهار کرد: مجوز راه‌اندازی رشته دستیاری تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس قراردادهایی با مجتمع پزشکی جانبازان و ایثارگران به نام «ایثار» منعقد شده، تا بیمارستان توانبخشی راه‌اندازی شود، گفت: به دنبال این هستیم این مجتمع به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود تا بتوانیم در ماه‌های آینده بیمارستان را راه‌اندازی کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: به دنبال این هستیم بتوانیم تخت‌های بستری بیماران تحت حاد را راه‌اندازی کنیم تا در اختیار معلولین، جانبازان و کسانی که نیازمند خدمات تحت حاد هستند قرار گیرد.

وی بیان کرد: بازدیدی برای دریافت مجوز راه‌اندازی رشته دستیاری چشم پزشکی انجام شده که امیدواریم امسال این رشته تایید شود تا از سال آینده دستیاری چشم پزشکی جذب کنیم.

فراهانی با اشاره به اینکه برای دریافت مجوز راه‌اندازی پی اچ دی آناتومی اقدام شده است، افزود: دنبال دریافت مجوز پی اچ دی مهندسی بافت نیز هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 13970522000634 ، www.hamedan.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین