پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۹۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۲
قیمت هر متر مربع مسکن در بهار ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل در تهران ۳۶.۹ درصد افزایش یافت.

شعارسال: متوسط قیمت فروش هرمترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ٦١٧٥٦ هزار ریال با میانگین مساحت ٢٥٩ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل ٣/١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٣/٧ درصد افزایش داشته ‌است.

متوسط قیمت هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ٦١٧٥٦ هزار ریال با میانگین مساحت ٢٥٩ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل ٣/١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٣/٧ درصد افزایش داشته ‌است.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ٦٢٤٧٥ هزار ریال با میانگین مساحت ٨٨ مترمربع و متوسط عمر بنای ١١ سال بوده است که نسبت به فصل قبل ٦/٤ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٦/٩ درصد، افزایش داشته است.

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجارهی یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ٢٩٨٣٦٧ ریال با میانگین مساحت ٧٨ مترمربع و متوسط عمر بنای ١٤ سال بوده است که نسبت به فصل قبل ٥/٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٢٦/٧ درصد، افزایش داشته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24مرداد1397، کدخبر: 13970524000641: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین