پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: این شهرستان مرزی با بیش از 24 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی با کمبود جدی نیرو مواجه است.
شعار سال: مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: این شهرستان مرزی با بیش از 24 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی با کمبود جدی نیرو مواجه است.

محمود آریامنش اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به آغاز سال تحصیلی پیش‌رو آموزش و پرورش این شهرستان در مقطع 6 ساله ابتدایی 145 نیرو، در مقطع دور اول و دوم دبیرستان حدود 70 نیرو و در حوزه پرورشی 117 نیروی معلم نیاز دارد.

وی با اشاره به قدیمی بودن 30 درصد فضاهای آموزشی در تایباد، افزود: اکنون 130 فضای آموزشی در این شهرستان موجود است که با توجه به رشد جمعیت نیازمند 48 کلاس درس دیگر است.

آریامنش به طرح‌های نیمه‌تمام اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون 6 مدرسه در قالب 27 کلاس درس در حال ساخت است و نیز استخر دانش آموزی از مهترین طرح‌های نیمه تمام تایباد بوده و برای بهره‌برداری نهایی آن 30 میلیارد ریال نیاز است.

شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397، کدخبر: 97052814679 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین