پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
شب گذشته طوفانی در مکه رخ داد که پرده خانه خدا را کنار زد.پس از آن، صبح امروز بر اساس سنت هر ساله در ایام حج تمتع و با خروج زائران خانه خدا از مسجدالحرام و حرکت به سمت عرفات و منا، پرده خانه خدا با نظارت رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی تعویض شد و پرده جدید با بالابرهای جدید بر روی خانه خدا نصب شد.
شعار سال: شب گذشته طوفانی در مکه رخ داد که پرده خانه خدا را کنار زد.پس از آن، صبح امروز بر اساس سنت هر ساله در ایام حج تمتع و با خروج زائران خانه خدا از مسجدالحرام و حرکت به سمت عرفات و منا، پرده خانه خدا با نظارت رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی تعویض شد و پرده جدید با بالابرهای جدید بر روی خانه خدا نصب شد.

پرده خانه خدا امروز طی مراسمی تعویض شد و پرده جدید با بالابرهای جدید بر روی کعبه قرار گرفت.

پس از آن، صبح امروز بر اساس سنت هر ساله در ایام حج تمتع و با خروج زائران خانه خدا از مسجدالحرام و حرکت به سمت عرفات و منا، پرده خانه خدا با نظارت رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی تعویض شد و پرده جدید با بالابرهای جدید بر روی خانه خدا نصب شد.

در ادامه تصاویری از تعویض پرده خانه خدا را مشاهده می‌کنید.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397، کدخبر: 425120 ، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین