پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
نماینده کاشان در شورای اصفهان گفت: منابع طبیعی برخی مزارع را ملی و در روزنامه ها منتشر می کند اما کشاورزان وقتی متوجه می شوند که علیه آنها شکایت شده و همین مسئله سبب نارضایتی می شود.

شعار سال: محمد الباب ظهر سه شنبه در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: منابع طبیعی اگر می خواهد مزارعی از کشاورزان را ملی اعلام کند نباید تنها به انتشار آن در روزنامه ها اکتفا کند زیرا جامعه کشاورزی ما بی سواد است و از کجا می تواند مطلع شود و زمانی آگاه می شود که علیه وی شکایت کیفری از سوی منابع طبیعی تنظیم شده است.

وی بیان داشت: کشاورزان امروزه هیچ نهاد حمایتی ندارند و همین مسائل هم سبب نارضایتی و ناراحتی آنها شده است و با مهاجرت کشاورزان مواجه ایم.

نماینده مردم کاشان در شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکهیکی از مشکلات کشاورزان درگیری های حقوقی و کیفری است،تصریح کرد: اصول اولیه کشاورزان را آزار می دهد و جا دارد که برای این امر منابع طبیعی از روش دیگری برای اطلاع دادن به کشاورزان استفاده کنند.

وی افزود: فرهنگ سازی برای تغییر الگوی آبیاری از لحاظ چهره به چهره و حرکت به مناطق محروم کمتر مشاهده شده است.

الباب به چالش های پیش روی کشاورزان اشاره کرد و گفت: کشاورزان امروز در تولید محصول، مسئله آب و وجود واسطه ها دچار مشکل اند و با چالش هایی مثل ایجاد اتاق کارگری، چالش آب، استخرهای ذخیره و چاه های آب کشاورزی مواجه هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 مرداد 97، کد مطلب: 4381443:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
هیچ وقت کسی نبود که بخواد یکمی هم که شده به حرف این کشاورزای بنده خدا گوش بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
این دیگه چه روش اطلاع دادنه؟ واقعا آدم دیگه نمیدونه چهی بگه به این رفتارها
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین