پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
در فصل پنجم مسابقه خنداننده شو در مرحله دوم مسابقه، زمانی که از بین ۱۶ جوان، ۸ نفر آن‌ها بنا بود به مرحله بعد صعود کنند، یکی از آن‌ها که قدرت و تسلط کمی برای به دست گرفتن صحنه داشت و بدون تمام کردن متنش، آن را فراموش کرد و مجبور به ترک صحنه شد، در رای‌گیری نفر اول شد و بیشترین رای را کسب کرد!

شعارسال: پنج سال پیش پس از پایان برنامه­‌های روتین ماه رمضان، اگر کسی شبکه­‌های تلویزیون را بالا و پایین می­‌کرد، چشمش به بازیگری می‌افتاد که مجری یک برنامه­ شاد و مفرح شده است. برنامه­‌ای با حضور تماشاچی­‌ها، یک مهمان که از افراد مشهور یا کسانی که ارتباطی با شادی و شادی آفرینی داشتند انتخاب می‌­شد و یک کمدین برای پانزده دقیقه با تعریف یک خاطره یا مطلب دیگری بینندگان را می‌خندند. برای یک ساعت و نیم تا دو ساعت آنتن شبکه نسیم را پر می‌کرد. رامبد جوان و برنامه خندوانه خیلی زود محبوبیت و جایگاه خود را بین خانواده­‌های ایرانی پیدا کردند و بعد از گذشتن مدت کوتاهی، کمتر کسی بود که قسمتی از این برنامه را ندیده باشد.

برنامه که پیش از شروع ماه رمضان آغاز شده بود، تا محرم هر شب به همان منوال قبلی، بدون این که خسته کننده یا تکراری شود ادامه داشت و با آغاز محرم، پخش برنامه متوقف شد. در همین زمان ۱۱۴ شب برنامه پخش شد و بیش از ۵۰ چهره سرشناس به برنامه دعوت شدند که علاوه بر گفت‌­وگو و بازی با رامبد جوان، برشی از زندگی این افراد با مصاحبه با نزدیکان، اعضای خانواده یا دوستان­شان به نمایش درمی­‌آمد. یکی از نکاتی که این برنامه را از سایر برنامه‌­های مشابه متمایز می‌­کرد، حضور کمدین­‌ها در بخش ایستاده با طنز یا همان استندآپ کمدی بود که برای عموم مردم جذابیت زیادی داشت.

فصل دوم خندوانه کمی بعد از نوروز ۹۴ آغاز شد. تفاوت این فصل با فصل قبلی، این بود که افرادی که مخاطبان به عنوان کمدین­‌های برنامه شناخته بودند، در مسابقه­‌ای به عنوان خنداننده برتر شرکت کردند تا از بین آن افراد مشهور و طناز، بهترینشان به انتخاب مردم به عنوان خنداننده برتر معرفی شود. این مسابقه پس از قرعه کشی، از همان مرحله نخست به صورت تک حذفی اجرا شد. در این مسابقه نکات و حواشی زیادی به وجود آمد، اما چیزی که بیش از سایر نکات، این روز‌ها با پخش فصل پنجم برنامه در ذهن افراد مرور می‌­شود، شاید شبی باشد که مسابقه بین دو چهره­ سرشناس طنز ایران، جواد رضویان و علیرضا خمسه برگزار شد.

آن شب علیرضا خمسه با لباس محلی و یک قاطر و گریمی متفاوت روی صحنه آمد و به اندازه­ کل زمانی که داشت، سعی کرد همه را بخنداند. زمانی که نوبت به جواد رضویان رسید، به صحنه آمد و عذرخواهی کرد که چیزی آماده نکرده است. برخلاف تصور، جواد رضویان با اختلاف زیاد نسبت به خمسه، رای آورد و به مرحله بعد صعود کرد.

سال گذشته این اتفاق بار دیگر تکرار شد. وقتی مسابقه با نام خنداننده شو بین جوانان با استعدادی بود که به سختی موفق شده بودند به خندوانه برسند و بعد از عبور از چند فیلتر مقابل دوربین قرار رفته بودند، بعد از تمام شدن مرحله اول، چند نفر به رای‌شان نسبت به دیگران در وضعیت بینابین قرار داشت و نه آن قدر کم بود که حذف شوند و نه آن قدر زیاد که به مرحله بعد صعود کنند، بعد از اجرای نجات که انتخاب آن با تماشاگران داخل استودیو است، رامبد جوان با استدلال: اجازه بدهید از هر مربی سه بازیکن باقی بمانند، رای­‌های داخل استودیو را به نفع زیرگروه خودش تغییر داد و فردی که با این جمله حذف شد، تا آخرین شب مسابقه همچنان از این وضعیت ناراضی و شاکی و دلخور بود.

امسال که در فصل پنجم خندوانه مسابقه خنداننده شو در حال اجراست، در مرحله دوم مسابقه، زمانی که از بین ۱۶ جوان، ۸ نفر آن‌ها بنا بود به مرحله بعد صعود کنند، یکی از آن‌ها که قدرت و تسلط کمی برای به دست گرفتن صحنه داشت و بدون تمام کردن متنش، آن را فراموش کرد و مجبور به ترک صحنه شد، در رای‌گیری نفر اول شد و بیشترین رای را کسب کرد! مربی شخصی که به مرحله بعد صعود کرد رامبد جوان بود.

در مرحله سوم نیز همین اتفاق تکرار شد! یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در مسابقه که در مرحله نخست متن خود را فراموش کرده بود، در این مرحله بعد از گفتن چند جمله با بغض و گریه اظهار کرد که نمی‌­تواند ادامه بدهد و با کمی چانه‌زنی همان متن را بعد از چند دقیقه اجرا کرد و موفق شد رقیب خود را با اختلاف قابل توجهی حذف کند!

این بار نخست نبود که این اتفاق در خندوانه می‌­افتاد، اما اولین باری بود که رامبد جوان مردم را مخاطب قرار داد و به آن‌ها می‌گفت با این رفتارشان بی‌مسئولیتی و از زیر بار مسئولیت در رفتن را به فرزندانشان آموزش می­‌دهند! ولی هر مخاطب بی طرفی می‌فهمید که جوان، تنها از این ناراحت نشده که دلسوزی مردم این بار باعث شده که هم تیمی‌اش حذف شود!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار: 31مرداد1397 ، کدخبر: 142465: www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین