پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
هنوز برای آینده برنامه مشخصی وجود ندارد ولی فعلا به نظر می‌رسد به این زودی‌ها برنامه‌ای برای ورود به این مسئله نیست و تا زمانی که تغییرات خاصی ایجاد نشود، همه چیز مثل قبل خواهد بود.

شعار سال: قرار بود در جلسه‌ای که ۲۹ مردادماه تشکیل می‌شود، موضوع درگاه‌های پرداخت و ایجاد یک پنجره واحد برای پرداخت کسب‌وکارهای اینترنتی بررسی شود. در همان روز در اخباری مبنی بر خارج شدن موضوع این جلسه از دستور کار هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد منتشر شد. این در حالی است که در هفته گذشته از سمت فعالان این دسته از کسب‌وکارها، مخالفت‌های زیادی با این طرح شده بود.

جعفر محمدی، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این رابطه می‌گوید: «یک روز قبل از تشکیل جلسه، یعنی ۲۸ مرداد ماه اعلام شد که این جلسه کنسل شده است و فعلا قرار نیست از طریق هیات به این موضوع پرداخته شود.» محمدی در رابطه با علت کنسل شدن این جلسه توضیح می‌دهد: «علت این امر، عدم رسیدن به یک توافق کلی بوده است.» او اضافه کرد که این توافق باید بین بانک مرکزی،‌ انجمن فین‌تک، ‌مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اتفاق می‌افتاد که مهمانان جلسات تخصصی بودند.

او ادامه می‌دهد که هنوز برای آینده برنامه مشخصی وجود ندارد ولی فعلا به نظر می‌رسد به این زودی‌ها برنامه‌ای برای ورود به این مسئله نیست و تا زمانی که تغییرات خاصی ایجاد نشود، همه چیز مثل قبل خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شنبه پرس، تاریخ 30 مرداد 97، کد مطلب: -:www.shanbepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین